ik heb ook al 1 ding gedaan en dat is de kamer opruimen ik was eigenlijk van plan om zo eerst de boodschapjes te gaan doen maar Rihanna slaapt nu
Oja, het ging geloof ik ook over Essie en volgens mij is het nog niet beantwoord, maar Essie haar oma is vorige week zaterdag overleden dus ik denk dat ze wat anders aan haar hoofd heeft dan het forum.
Hey ladies, Hoe is het met jullie? Ik hoop alles goed. Hier wel gelukkig, mijn kereltje zit wel in een sprongetje waar hij af en toe last van heeft, maar dat zijn gelukkig niet hele dagen. Hooguit dat hij wat jammerig is of dat hij savonds om 22.00 uur ineenkeer weer wakker wordt en een of twee uur later pas weer slaapt. Dus als dat alles is . Verder is het echt een kwebbelkont en lachebekkie, hij leert ook graag. Vooral het praten Verder nog bezig met sieraden natuurlijk. Ben zeepsieraden aan het maken, niet voor aan de hals maar voor op het toilet en ook voor in de babykamer ben ik achtergekomen tegen bepaalde luchtjes 8) Ach en verder, het is zo'n drol die zoon van mij, ben stapelverliefd op hem
mika zit nu in zijn wip stoeltje langs me,zo schattig om te zien, af en toe raakt hij een rammelaar en kijkt ie zo verbaasd haha, hij moest net niezen 2 keer en er kwam ook een derde keer, maar die zette niet door, zo schattig om te zien haha, hij krijgt nu door hoe hij dat stoeltje moet bewegen
Fijn dat t goed gaat! Leuk zeepsieraden! hier in arnhem heb je zo'n winkel Sabon, heb je ook van die leuke dingen!
pff die kan ik ook blijven verzenden, heb er al 4 verstuurd maar op nog geen 1 een antwoord, zetten ze erbij dat het via de mail kan, dacht doe ik dat maar hoef ik niet eerst naar mijn ouders om elke brief uit te printen, krijg je geen reactie terug, echt zo wazig, oh ja en van de ww, heb nog steeds niks gehoord! zou gister een telefoontje moeten hebben gekregen maar nog steeds niet, en zit nog steeds op een brief te wachten die ik vorige week al gekregen moest hebben. ik wordt er zo kwaad om dat ze dat niet fatsoenlijk afhandelen allemaal, bedoel wat is nou 1 telefoontje, vanmiddag is leon eerder thuis en hij kan zijn mobiele op speaker zetten, dus dan bel ik met zijn telefoon kan hij mee luisteren wat een stelletje domme ganzen achter die telefoon zitten! sow dat is eruit
Heb net afgewassen en de flessen uitgekookt, nu zit ik hier chill met een broodje gebakken ei en een koppie thee
Mayron had eergister ook geen trek in fruithap, hij heeft gisteravond een half potje bruine bonen met appeltjes gehad en dat vond ie erg lekker