Nee Roan heeft niet in een stuit gelegen, maar hij kan de erfelijke variant hebben. Het zit in de familie, mijn schoonzusje heeft het gehad en mijn oudste dus ook. Je hebt verschillende soorten spreidbroekjes, maar het zijn een soort beugels die de benen in een bepaalde stand forceren en daar houden.
Wat klink je heerlijk positief! Lekker hoor! Ik las laatst nog wat op het bevallingstopic en jij hebt toen in het begin een zeer onzekere zwangerschap gehad met veel bloedverlies en moet je nu eens zien wat je hebt. Heerlijk!
Volgende week heb ik trouwens weer een date met het cb 8). Wanneer krijgen ze eigenlijk weer een prikje?
Goedemorgen! weer een goede dag/nacht achter de rug! Brenden heeft iets nieuws ontdekt! hij zet met zijn voetjes af om omhoog te schuiven... met als resultaat dat we hem dus 's middags boven in zijn bed aantreffen... zal zo ff foto plaatsen van gistermiddag! Vandaag is mijn laatste verlofdag maandag weer werken dus wil eigenlijk vandaag wel wat leuks doen stad in of zo... zal zo eens horen of er vervoer is... Zijn er hier nog spannende dingen gebeurt? Liefs Nannie
Ja joh, ik dacht toen ook echt dat ik een miskraam zou krijgen, had best veel bloedverlies. Maar het is een wolk van een zoon geworden gelukkig
Gaat dit over de heupen? Hebben jullie dat zelf moeten regelen zo scan? Ik heb het al een paar keer aangegeven dat Wessel ook gecontroleerd moet worden op zijn heupjes (ook erfelijk) maar ze zeggen aldoor, dat het kan met drie maanden. Maar nu is mijn zoon ondertussen 3 maanden en ik heb nog geen afspraak
Haha nee hoor Damian is ondertussen alweer een stukje groter Hier is hij 5 mnd. En hij heeft er weinig last van gehad.