Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja je hebt het ook niet makkelijk gehad tijdens de zwangerschap ML. En je hebt je al die tijd gewoon heel sterk gehouden maar dat komt er een keertje uit. Ik zou toch eens bellen of het wel goed is een maand ongesteld! Slik je anticonceptie?

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ja ik slik anticonceptie...

3. kwebbels

:( Het duurt nou wel heel lang, denk niet dat het kwaad kan als je de ha erover informeert!

4. kwebbels

nou er zit een heel klein sneetje in der duimpje. Heb er maar een pleistertje op gedaan dan komt er geen vuil in! Ik voel me zo rot ik begon gewoon te janken.
    Ik heb trouwens de ha gebeld dat ik toch de mirena wil ipv koper

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Nee inderdaad, zal echt even naar de HA gaan als ik jou was! En misschien kan je een keertje met maatschappelijk werk praten ofzo (kan ook via de HA), ik heb ook eens een periode gehad dat het me allemaal niet lekker zat en dat heeft me best goed geholpen om dingen te verwerken...

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Ik begrijp precies wat je voelt! Ik liep een keer snel met Lisette de kamer in (toen was ze wat groter) en per ongeluk stootte ik haar hoofdje tegen de deur post, ik huilde nog harder dan zij! En wat voelde ik me een slechte moeder zeg! Maar goed meid, het kan gebeuren hoor! En het maakt je echt geen slechte moeder, kijk wat je allemaal voor je meissie doet...

7. goedemorgen dames!
    pfoeh, mijn manneke is zijn ritmetje een beetje kwijt.... ben nu best moe :rolleyes: maar dat is te verwachten met een ukkie!
    ga poging doen tot terug lezen...
    even een vraagje, ik mag morgen weer gaan sporten (mocht na 4 weken) maar wie weet wanneer je nou weer buikspieren mag gaan doen? echt ik heb walvissen zien zwemmen met minder blubber!

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Pfff nou ik heb ook een off day! Ik voel me down en heb nergens zin in! Marcus heeft al 5 dagen dat ie alleen maar bij me wil zijn en ik loop dan ook met hem rond te zeulen, terwijl Lisette ook graag aandacht wil van d'r mama... Ook kan ik nergens heen omdat ik nog steeds niks mag door het slechte herstel van de keizersnede. Ik ben ziekkig al dagen en me huis is een rotbende!

Ik vind het niet leuk meer!

Mannetje probeerde me net wat moed in te praten, ga je ff douchen en opmaken e.d. voel je je weer wat beter, nou zelfs daar heb ik nu even helemaal geen zin in! En straks moet ik weer boodschappen doen, vind ik een regelrechte ramp omdat ik nooit weet of Lisette nu wel zal gaan luisteren of dat ik weer de hele tijd achter d'r aan moet hobbelen met "niet doen Lisette" "niet weglopen" "afblijven!" pfffff zo geen zin in!

9. kwebbels

Ja rot voel je je dan pfff ik huilde idd harder als zij. Ze viel nog in slaap ook dus gelukkig had ze geen pijn

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg

even mika spam,

alle meiden die erdoor zitten dikke knuffel!
    hoop dat het snel beter gaat!

Ben er zie ik te weinig op om het allemaal bij te houden SORRY!
    jullie kletsen ook heel wat af hier haha.
    volgens mij vandaag hier een regeldagje, maar komt allemaal goed.

11. kwebbels

Dikke knuf voor jou!
    Ik heb af en toe ook van die buien dat ik wel kan janken :( nu helemaal mdat mijn mannetje pas volgenfde week thuis komt van t werk(hij is naar mallorca')Ben altijd blij als hij weer thuis is heb ik mijn handen vrij maar nu komt hij pas na het weekend thuis :( ik mis hem zo...

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    he meis,

hele dikke knuffel voor jou!

13. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Silla, wat een supernacht voor jou zeg! Dan zul je het wel verdiend hebben ;)

Kwebbels, Wat fijn dat alles rond is op school, ik kan me voorstellen dat je er erg veel zin in hebt. Wel al snel weer aan de bak hoor. Gelukkig dat het met opvang gelukt is. Voor kunstvoeding in combi met BV raden ze hier bij het CB de lichtverteerbare variant van voeding aan omdat BV ook lichtverteerbaar is. Die is er van meerdere merken volgens mij.

San, dat is heftig zeg! Heb je er ook pijn aan?

ML, doet een beetje denken aan the sixth sense dat kijken naar het trapgat. Lijkt net of hij iets ziet dat wij niet kunnen zien... Net als dat jongetje in de film... Brrr, maarja het is maar een film zullen we maar denken.
    En wij downloaden ook altijd alle afleveringen van series die we leuk vinden, iedere keer een week wachten op de volgende aflevering duurt mij ook te lang hoor.
    Zo lang ongi is toch niet normaal ML? Zelfs niet na de bevalling lijkt mij. Nou heb ik er weinig verstand van hoor, maar misschien moet je toch eens naar de gyn bellen?

Mvp, wat een gedoe met die belastingdiensten zeg! Kan me goed voorstellen dat je dat van je af wilde schrijven. Er is meestal niks zinnigs te beginnen met die lui. Sterkte ermee.

MissP, wat erg dat het zover gekomen is met je broer! Maar je hebt groot gelijk hoor, hij moet van je meisje afblijven, ook met wat hij zegt! Pak m maar flink aan hoor.

Bloem, ook jij vloeit al zo lang! wat een ellende zeg, zou ik ook niet vrolijk van worden! Misschien is navragen bij de vlos of gyn of dat normaal is?

Rensie, lekker hoor weer sporten! Ik moet wachten tot minstens 6 weken (dat is ook al bijna!) en dan heel voorzichtig opstarten vanwege de KS. Met de buikspieren moet je volgens mij ook voorzichtig weer opstarten en ik dacht dat dat na 6 weken weer mocht.

Sassa, balen dat je er doorheen zit meis! Hopelijk knap je snel weer wat op, dan valt al het andere je waarschijnlijk ook weer wat makkelijker! Dikke cyberknuf!

Liefs,
    Lientje

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Ohhhh dat is vervelend zeg dat ie zo ver weg is! Nou ook een dikke knuffel voor jou! Ik ben ook altijd blij als mijn mannetje weer thuis is en die komt gewoon elke avond thuis!

Wat voor werk doet hij?

15. Mispiggle, knuf voor jou, lekker zo'n broer! wat een kloteactie! is ie clean wel normaal? sterkte meid

16. moet even luieren en voeden, doeg!

17. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Zo, hier een prima nachtje gehad. Danique lag om half 10 op bed en kwam om half 3 en toen weer om 7 uur. Heerlijk.

Ben vandaag voor het eerst alleen met haar wezen douchen. Ik vond het nog wat eng als niemand haar van me aan kon pakken, maar het is goed gelukt en ze vindt het zo lekker! Ik heb het aankleedkussen in de badkamer neergelegd met een lekkere wikkeldoek erop en heb haar na het douchen daarop gelegd en helemaal ingepakt. Toen snel mn haar en lijf gewassen en alles afgedroogd. Daarna haar lekker afgedroogd en aangekleed. Ze vond het prima. Lag heerlijk om zich heen te kijken tot mama zover was.

Vandaag voor het eerst de 70.0 op de weegschaal gezien! Het gaat langzaam, maar het blijft naar beneden gaan :) Zoals Niesje al zei met ongeveer een halve kilo in de week, dus ik verwacht volgende week door de 70 heen te breken! Dat is echt lang geleden.

liefs,
    Lientje

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Dank je wel! Hoe is het met jou? Jij had toch ook weer veel last van je litteken? Gaat het al wat beter en neem je je rust wel goed?

19. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Ja het gaat hier weer veeel beter! Ik heb vorige week echt helemaal niks gedaan, alleen fijne en rustige dingen. Het vloeien is na een paar dagen weer gestopt en de pijn is nagenoeg weer verdwenen. Alleen als ik wild de trap af ren of andere gekke dingen doe, dan voel ik het nog. Dus dat doe ik nog maar even niet. Maar als het zo lekker gaat ben je wel weer snel geneigd om weer alles normaal te doen. Maar ik pas wel op hoor.

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Hoe doe je dat? Bij mij blijft de weegschaal maar staan op een schandalig hoog gewicht :oops: Ik ben zo in staat om per direct met Sonja Bakker te beginnen, ben er een poosje geleden ook 16 kilo mee afgevallen en dat zou ik er nu toch ook wel ruim af willen hebben!

Zijn er meer meiden die willen afvallen? Misschien kunnen we een clubje beginnen hihi hebben we een stok achter de deur ;)

Share This Page