Je kan het ook tegen gaan door zijn wipper bijv iets schuin te zetten bij de tv, dus zijn niet voorkeurskant richting de tv zodat hij wel zijn hoofd die kant op moet draaien. Of zijn badje andersom zetten. Roan had eerst een voorkeur voor rechts en door die kleine dingentjes is het nu bijna helemaal weg.
M'n zus heeft zich opgegeven voor een erotische lijn verdient op zich best wel lekker als ze je bellen maar geez... Jah zij is alleen dan is het wat anders, maar ik zie mezelf niet hijgen in die foon waar Michelle en Leroy naast zitten
Duurt nog even zij zit ruim op 22000 berichten. Dat kun je zien op de gebruikerslijst in de linker kolom. Dan selecteer je op volgorde van geplaatste berichten en dan aflopend.
Dat samen verder doezelen 's ochtends vind ik ook altijd gezellig Wel super dat het combineren van fv en bv bij jou zo goed gaat! En idd niet geschoten altijd mis
Jah ze moest gister voor het eerst belen en heeft maar een fles drank soldaat gemaakt anders kon ze het niet. Heb haar nog niet gesproken maar ben benieuwd
Ik heb net voor Roan kinderopvangtoeslag aangevraagd en nu betaal ik maar 2,50 voor een hele dag opvang
Ik weet het, gelukkig zijn die andere twee dat tijdperk al een beetje voorbij en gaat het eten steeds beter. Alhoewel Maarit weigert toch echt als ik haar maar iets van pasta voorzet tenzij het chocopasta is.
Karsten ook niet en dat had ik al zien aankomen omdat de andere twee ook geen boxkinderen zijn. Hij vindt t.v. kijken helemaal geweldig al die bewegende beelden.