nou ze gaat gewoon de aanvraag behandelen die ik als eerste opgestuurd had, dus van 22 september ipv 30 september, maar met de gegeven van de laatste aanvraag. ze vond het ook erg vervelend hoe het gelopen is maar ze zegt van je was gewoon optijd en er is hier intern iets verkeerd gegaan dus je hebt gewoon nog recht op ww. en ze gaat me een lijst doorsturen met alle benodigde gegevens(zijn er veel!) dus kan vandaag heel de hut door gaan zoeken voor alle papieren en loonafschriften ed. wordt er nu al moe van
Je hebt helemaal gelijk hoor! Ik snap dat Des zijn zoontje mist, maar een voorspelbare routine is wel het prettigste voor een kind.
dat is ook het belangrijkste maar mannetje zegt nu al van we beginnen niet eerder al 4 maanden nou dat zullen we nog wel eens zien
Nah jah moet maar eens wat gaan doen, heb echt geen zin mahjah anders blijft het maar liggen, staan, zitten, ronddwarrelen, rondslingeren etc...
Of Mayron als hij twee is. Dan neemt hij een keer de telefoon op en doet ie je na. De andere kant van de lijn: "Mayron waarom doe je dat?" Mayron, ja dat doet mama ook altijd als ze aan de telefoon zit.
ja je moet 3 weken voordat je zwuitkering stopt aanvragen. volgens mij heb ik ook niet alle stukken hoor