maar ze begint ook nu pas met dingetjes te pakken en wat ze te pakken heeft en het lukt om vast te houden dat gaat wel naar de mond
nou denk dat ik maar alvast wat spulletjes bij elkaar ga zoeken , hmm moet alleen even kijken waar ik dat kan kopieren, volgens mij bij mijn ouders maar weet ik niet zeker, en anders bij mijn vader op het werk
hihi neem aan dat hun toch wel betalen, of zijn het ook nog van zo'n krengen die zo'n brieven niet voor frankeren
Nou ja leuk is een beetje zacht uitgedrukt, het was echt helemaal geweldig! Ik vond het jammer dat het weer over was, en het liefst ga ik vanavond weer maarja dat gaat niet lukken he!
Mijn moeder heeft aangeboden om die dag op te passen. Roan is dan nog zo klein dat het wel kan samen met haar afslankstudio, legt ze hem gewoon op een speelkleed. Maar leuk is anders want mijn moeder woont hier 20 min. rijden vandaan en aangezien ik geen auto rij moet ze dus kwart voor 7 de deur uit om hem te komen halen.
Dat doet Karsten dus niet, speelgoed vindt ie helemaal niet boeiend. Als hij maar een lap heeft dan is hij tevreden en oja zijn muziekschaapje die hij van Veraatje heeft gekregen.