*zucht* snap niet dat zo'n instantie hun administratie niet goed op orde heeft (dat ik het niet heb oke maar hun horen het toch wel op orde te hebben)
goede middag! hier nog ff druk! nog een wasje ophangen, en de rommel die ik net heb gemaakt opruimen, en dan kom ik lezen en kletsen (niet té hard juichen allemaal) tot zoww
Middag ladies! Alles goed hier? Weer aardig wat pagina's bijgekomen Was erg nieuwsgierig naar nieuws over Freesia, maar denk dat ze nog hard bezig is..of misschien al lekker aan het genieten is van haar prinsesje! Hier een drukke dag voor de boeg (of eigenlijk weekend!) vandaag om half vier op school zijn voor een bijeenkomst. Kinderen krijg elke maand een tas mee naar huis met huiswerk, en daar krijgen de ouders uitleg over. Daarna snel Nilo groentehapje geven (alleen bruine bonen met appeltjes wil hij ) en om vijf uur op de sportschool zijn voor Björn..daarna auto pakken en richting camping want we willen alles winterklaar gaan maken, en zondagmorgen weer terug want dan heeft Björn een zwemfeestje van een klasgenootje. Ow ja, en dan komt zaterdag een oom van mij uit Australië over..die komt naar mijn ouders op de camping, dus tussendoor even naar mijn moeder toe hahaha pppfff word al moe bij de gedachten! En daartussen moet ik ook tijd vrij zien te maken voor de boodschappen Hebben jullie nog leuke dingen in de planning voor het weekend?
hehe in mijn desperate moments heb ik er ookaan zitten denken, maar ieehwl ik zou ook mijn lachen niet kunnen inhouden, of af en toe boven de wc hangen :sick: