hee hallo, Vanmorgen heeft sandro zijn eerste inentingsprikjes gehad. In elk been 1. Zooooooo zielig! Hij moest heel hard huilen en ik had echt zin om daar ter plekke met hem mee te gaan huilen... Verder was wel alles goed. Hij weegt alweer 5250 gram en is sinds de laatste keer 4 cm gegroeid! Hij is nu 58,5 cm! Voor de prikjes heeft hij nog even laten zien hoe goed hij al een gesprek kan voeren en lachen. Ze vonden hem er erg vroeg mee. Wordt er vast een die straks de oren van je hoofd kletst Maar goed, ga ff bijlezen. Lee
internationaal vrachtwagenchauffeur. Normaal is ie dichter bij huis (scandinavie, frankrijk duitsland etc) maar soms heeft ie wel is een ritje wat verder (tsjechie spanje hongarije italie etc) en dan is ie dus langer weg. Maar hij is de afgelopen 3 weken ook erg veel thuis geweest gelukkig.
Eerlijk gezegd doe ik er weinig aan. Het zal wel met de BV te maken hebben ook denk ik. Ik eet niet zo heel veel, maar ik neem wel iedere avond een chipie of wat stukjes kaas ofzo. Bij Chris ben ik toendertijd ook heel veel afgevallen het eerste halfjaar. Normaal kom ik makkelijk aan en daarbij snoep ik ook graag (hartig vooral) dus dat is geen ideale combinatie Dus ik weet hoe lastig het is, daarom ben ik ook heel dankbaar dat het in deze periode zo makkelijk gaat. De kunst wordt straks wel om het vast te houden natuurlijk.
Wat fijn dat Sandro het zo goed doet Lee! En wat leuk dat hij als zo "interactief" is he? Wel zielig de prikjes! Ik kijk er ook niet naar uit. Hopelijk krijgt hij er verder geen last van.
Nou dan zou ik zeker blij zijn ja als je nu zo lekker afvalt! Enne straks die chippies niet meer eten dan Wel jammer, ik vind ze ook té lekker hoor hihi, vooral wanneer ik me rot voel zoals nu Een echte emo eter...
Lientje fijn dat je weer wat afgevallen ben! Ik moet ook nog zo een 3/4 kilo eraf en dan zit ik weer op mijn oude gewicht van 60/61 kilo. Ik wil ook sonja bakkeren maar aangezien ik bv geef kan het niet dus ik moet wachten tot het er van zelf afgaat! Lee; lijkt me ook verschrikkelijk zielig om te zien dat Indi straks der prikjes krijgt! Ik hoop dat Sandro er niet ziek van word! Ik zit me net te bedenken; ik ben helemnaal happy volgende week weer te beginnen met school maar dan moet ik ook mijn kleine meisje 2 avondjes missen
Hier ben ik ook aardig aan het snoepen hoor...Mannetje snapt ook niet dat ik af moet vallen en vind dat ik overdrijf. Maar goed als hij dan thuis komt met een bak ben & jerry ijs snapt hij niet dat dat niet de manier is om af te vallen Hij smaakte wel heeerlijk moet ik zeggen hihi
Je zal zien dat het je wel mee zal vallen hoor! Het is wel vervelend natuurlijk maar een beetje tijd voor jezelf is ook goed hoor, je kan niet alleen maar mama zijn natuurlijk Maar die eerste x is altijd lastig, dat is waar!
he sassa, mijn weegschaal blijft ook steken op een schandalig hoog gewicht, ik meld me al aan voor het clubje
Sandro heeft ook nog blauwe ogen. Ben ook wel benieuwd of dat nog gaat veranderen. Sandro heeft Indonesisch bloed. Maar ik geloof nog maar 1/16de of zo. Je ziet het dus helemaal niet aan hem. Wat wel grappig was dat laatst iemand die dat dus niet weet zei, he hij heeft een beetje een Indonesisch profiel! Blijkbaar zit er dus toch wat van in. Dat vond ik wel erg grappig!
Ja daarom kijk ik er ook weer naar uit! Maar ik zal het wel ff zwaar krijgen, gelukkig zijn het maar 2 avondjes en (vanaf oktober) een dag. Sommige hier moeten veel meer werken enzo
Oke dan! Maar hoe gaan we dat clubje invullen dan? Elke week je gewicht doorgeven ofzo? En daarbij het aantal weken dat je mee doet? Dus even als voorbeeld: Begin gewicht: 90 Aantal weken: 3 Weegt nu: 87 Aantal kilo afgevallen: 3 Zoiets of hebben jullie beter/ander idee?
Ja viel mij ook al op dat we een hoop dames missen. Met mij gaat het momenteel goed. Ik kan totaal geen vette dingen eten. Zodra ik dat wel doe krijg ik dus een aanval. Dat wil ik natuurlijk voorkomen dus zit alleen nog maar aan de gezonde hap Wel balen want heb zo'n zin in patatjes........... maandag naar de chirurg. ben benieuwd wat hij zal zeggen.