Ik zal een spandoek meenemen met succes namens alle juli mama's 2008. Wedden dat ik rare blikken krijg en Susanne spontaan haar baton laat vallen als ze het ziet. Nee ik doe het maar niet.
Ik ben bang dat ik misschien een foutje heb gemaakt ergens. Want hoe kunnen we nou zo weinig betalen met een dubbel inkomen Maar ik heb net ook weer twee maal een proefberekening gemaakt op www.belastingdienst.nl en daar komt weer hetzelfde uit.
Ik ben gisteravond wezen shoppen in Schiedam Maan's ogen werden zo groot als schoteltjes toen ik thuiskwam (Oops I did't again ) Voor mezelf: paar Uggs Winterjas Nilo: Draagzak Cruiser Elite Skipak (voor in de draagzak) 2 pyama's 1 spijkerbroekje 2 rompertjes met lange mouwen 2 truitjes Björn: 2 spijkerbroeken 3 truien paar schoenen gymschoenen nieuwe zwembroek Manuel: de aankoopbonnetjes Huishouding: blender (voor fruit en groentehapjes te maken) bankkussentjes (voor de caravan) 2 éénpersoonsdekbedden (caravan) 2 hoofdkussens (caravan) Oke zijn wel geen onzin-aankopen, maar de achterbank lag aardig vol
Vind hij heeerlijk . Hij hangt er altijd helemaal relaxt bij Nu ben ik nog niet weg, het huishouden doet zichzelf niet en die oorbellen maken zichzelf ook niet...