pfff.. wat is er weer veel bijgekletst hier. ik ga niet helemaal teruglezen hoor.. is er nog wat bijzonders gebeurd? hier een kut nacht achter de rug.. gisteravond rond 10 uur begon esmée al te miepen, dus rond half 11 flesje gedaan. toen rond half 4 wakker. gevoed en daarna heeft ze tot half 6 liggen keten! en maar lachen en teuten. gek kind nu helemaal brak dus.. daarna heeft ze tot 9 uur geslapen. en net in badje gedaan en fles erin en nu slaapt ze eindelijk weer! hebben vandaag nog ff cb gebeld omdat esmée heel veel spuugt na de fles. we dachten dat dit erbij hoorde door de overgang naar fles, maar ws krijgt ze teveel. dus nu geef ik geen 150+5, maar 120+4. heeft ze net gehad en niet veel gespuugd, dus ben benieuwd! liefs..
ga nog even een dutje doen! Lachen he, Genaro ligt vaaak ook midden in de n8 de kraaien en te lachen haha
tjaa.. ik doe dat dus altijd andersom eerst de klusjes.. al staat de afwas nog wel naar me te lachen en dan forummen maar moest even kijken hoe het met de battle zat