Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
  2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Silla fijn dat Tygo zo lekker heeft doorgeslapen. :D

Kwebbels je mag je meisje ook bij mij brengen hoor als je 's avonds naar school moet. ;)

Ik ga de beurt op de pc afstaan aan andere camping gebruikers.

Laters...........

3. is net zo een van: zal ik je ff slaan? hihi.. wat kijkt hij er ook mooi bij.. :)

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hoe gaat het daar op de camping? (moet altijd aan het liedje "Op de camping" denken van weet ik veel hoe die vent heette...) En met je puberende peuter en kleuter? Hoop dat ze wat beter luisteren nu naar je!
    Is je man weer naar huis of blijft hij nu bij je op de camping?

5. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Ben je wel al naar de HA geweest?

En ik herken het gevoel van straks weer werken helaas maar al te goed. Voordat ik met verlof ging is Dactylo over genomen door Randstad. Gister heb ik tel. contact met hun gehad en waar ik al bang voor was gaat gebeuren. Ik mag alleen als intercedent aan de slag. Alle management opleidingen etc van de afgelopen twee jaar bij Dactylo zijn dus voor niets... Omdat ik op papier nog steeds niet benoemd was en ik 3 dagen wil werken moet ik het nu maar doen met een baan als intercedent. Oh en ze kwam ook nog met het argument dat aangezien ik MS heb ik me maar moest realiseren dat een management functie voor mij niet meer haalbaar zou zijn.... :confused: Heb hier gister ook echt de hele dag uit frustratie zitten janken.. ben uiteindelijk maar met een zonnebril op de stad ingegaan en veel te veel geld uitgegeven.

6. Nanda leest af en toe wel mee, maar heeft niet echt tijd om te reageren..
    Alles gaat goed. Brenden krijgt vanmiddag zijn 2e prikjes.. Ze komt gauw weer even kijken!

Liefs Wendie

7. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Meid maak je niet te druk. Ik had vorige week precies hetzelfde met Sandro! Voelde me ook heel schuldig, maar ik geloof niet dat ze er erg last van hebben. Heb toevallig vanmorgen op he cb gevraagd of ik ze idd al kan knippen omdat vijlen echt een ramp is. Ze zij dat het wel mag, voorzichtig. je moet wel opletten dat je ze recht knipt en dus niet te veel bij de zijkantjes.

8. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    :) :)

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Gatver wat kunnen mensen toch lomp zijn... Zoiets zeg je toch niet tegen iemand met MS of welke ziekte dan ook... Tenminste zoals jij het zegt klinkt het niet echt aardig :)
    En vervelend is dat zeg dat je door een overname je hele opleiding voor niks is geweest en je die functie niet uit kan oefenen!
    Knuffel voor jou!

10. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Wat een belachelijk verhaal weer zeg! Ongelofelijk wat er onder het mom van partime werken (moeder worden) allemaal uitgespookt wordt binnen bedrijven. En Lee, wat belachelijk dat ze nu de MS weer uit de kast halen. Zonder ook maar te bekijken hoe het met je is ofzo! Nouja, dan begin je daar toch gewoon lekker op je gemak tzt en dan ga je lekker om je heen kijken of je een leuke functie kunt vinden waarbij je je opleidingen en ervaring wel kunt gebruiken. Dat is hun verlies hoor!
    Enne...heeft de retail therapie geholpen? Nog wat leuks gekocht?

11. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Kan de beste overkomen ;)

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja zo houd ie zijn armpje de hele tijd staat zo op 9 van de 10 fofto's haha

13. monkeylove

Jah lijkt me ook geen kwaad kunnen.,, zucht... heb net een onwijse emo-uitbarsting gehad. Yaron kwam me "even" melden dat ie wegging vanavond naar vrienden en dan blijft ie bij z'n moeder slapen. Maar ik ben natuurlijk behoorlijk para vanwege zijn afwezigheid tijdens mijn zwangerschap, dus het schoot me in het verkeerde keelgat dat ie het gewoon mededeelde. Geen overleg, niets. Dan zie ik het weer dat ie maar weer lekker doet waar ie zin in heeft en schijt aan me heeft. Er word me niets gevraagd. Dus ben m echt aangevlogen. bel zo de dokter maar eens... zucht...

14. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113

Ben net bij de dokter geweest, kon direct terecht. Ze heeft een uitstrijkje gemaakt, brrrr met zo'n eendebek :confused: gelukkig wist ik dat niet van te voren ;). Verder zag alles er goed uit en waarschijnlijk komt het door de wisselende hormonen. Ja zegt ze: de meeste vrouwen hebben met bv het geluk dat ze daar geen last van hebben... BV zal bij mij ook wel een keer wel een voordeel geven he :rolleyes:

Ook vind ze dat Wessel te vaak gevoed wordt en er moet rond deze tijd toch wel een regelmaat zijn. Deze moet ik nu dus zelf creeeren. Moet s'middags rusten omdat ik sávonds heel vaak weinig melk heb. en ik moet hem laten huilen en op vaste tijden voeden... Pfff, kan er nou geen een dokter zeggen: meid je hebt je best gedaan het is verstandiger er nu mee te stoppen?

Ik heb zelf een te groot doorzettingsvermogen om zelf die beslissing te nemen denk ik...

O jah, aub niet vertellen dat die dokter het mis heeft ;)

15. monkeylove

Cute, petje moet ie nog ff in groeien ;)

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja dat we een standaard dag pakken waarop we onsv gewicht doorgeven.

begin gewicht:100
    aantal weken: 5
    weegt nu: 87
    aantal kilo afgevallen: 23

17. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Balen zeg!
    Ik moet er nog niet aan denken om aan het werk te gaan. Wanneer moet je weer beginnen?
    Ik ben zo blij dat ik ouderschapsverlof heb opgenomen, het zal financieel wel even krap zijn maar ik heb het er graag voor over.
    Ik ben trouwens ook flink de vacatures aan het doorneuzen naar iets anders.

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemiddag!

Hebben vanacht echt een super nacht gehad! Julian heeft geslapen vanaf half elf tot half acht vanochtend! Moet wel zeggen dat hij voor zijn laatste fles 2,5 uur heeft lopen brullen omdat hij niet op bed wilde liggen :( Het is dus wel een echte volhouder maar ja dat zijn wij ook dus dat scheelt weer ;) Schrok vanochtend wel hoor toen ik wakker werd en het al kwart over zeven was maar ja hij heeft er niks aan over gehouden.

19. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    haha, ja die indo's zitten ook overal he tegenwoordig :) Maar nee volgens mij heeft hij dat niet. ik zie zo ie niets indonesisch in hem, maar wellicht veranderd dat nog.

20. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Heb je al contact gehad met de huisarts of vk hier over?
    Ik dacht dat als het vloeien na 6 weken nog steeds aanhield dat je er naar moest laten kijken.
    En fijn dat je geen pijn meer hebt.

Deel Deze Pagina