Ohhhh jeeeeej, daar zou ik ook giftig om worden! Maar gezien jou situatie tijdens je zwangerschap vind ik het niet meer dan logisch dat je zo heftig reageert! Het is niet niks wat je meegemaakt heb, en dat tijdens zo'n periode dat je echt je vriend nodig heb... Dat moet je echt goed verwerken hoor anders blijf je ermee rondlopen! En misschien als je dan zover bent dat je het voor jezelf allemaal wat helderder heb kan je hem mee vragen daarheen en kan je goed uitleggen wat dat allemaal met jou gedaan heeft, en misschien begrijpt hij dan ook beter waarom jij nu reageert op bepaalde dingen en ziet hij misschien ook in dat hij sommige dingen anders zal moeten doen...? Echt bellen hoor!
Ahhh zielig! Ik had laatst dat ik met Roan's hoofd ergens tegen aan stootte, niet hard ofzo, maar ik voelde me ook zo schuldig dat de tranen gewoon kwamen. En veel succes met de plaatsing, hopelijk valt het mee! Ik moet volgende week dinsdag
Misschien kan je beginnen om de laatste voeding met een flesje te beginnen? Dan heb je toch minder melk en maak je heel langzaam een beginnetje om af te bouwen?!
Ga vanavond alles trouwens even goed doorlezen maar kom er nu niet aan toe want mijn moeder loopt door het huis te stormen pffff.... wel fijn dat ze me helpt maar er zit geen moment rust in. Heb morgen een sollicitatiegesprek bij ziengs dus als jullie allemaal even kunnen duimen vanaf half elf dan moet het (hopelijk) goedkomen! Heb gisteren dus maar een nieuwe broek gekocht in mt 44 want mijn eigen broeken met mt 42 pas ik nog niet in, gaat al wel elke dag een stuk beter dus ik heb hoop dat ik ze wel weer ga passen en anders maar druk sporten want ik wil ze weer aan!
Klinkt als een flinke baaldag! Dikke knuffel voor jou. Kan je Lisette niet even achter laten bij papa?
Dat wou ik ook, maar de hele tijd is het, laat ik het toch nog een dagje aanzien... Denk schijnbaar dat het de volgende dag wel goed gaat of zo :S. Heb nu echt een dip, ben stront chagrijnig...
Nou papa neemt Lisette sowieso elke ochtend onder zijn hoedde zodat ik een beetje "uit" kan slapen... En 's avonds is hij pas rond half 8 thuis omdat de winkel om 7 uur sluit, dus ja dan heb ik al een dag met Lisette erop zitten!
Jij geniet zo te lezen Lekker hoor! Enne fijn dat de kilootjes er ook weer af gaan. Ik heb hier de 70 ook weer gezien, helaas blijf ik hem zien Zit al 2 weken op die stomme 70 Maar helaas heb ik het aan mijzelf te danken, heb nog een beetje moeite om mijn eetpatroon aan te passen. Maar ik ben weer begonnen met sporten dus ik heb goede hoop om de 6tigers ook weer te zien.
Meid dat dacht ik ook hoor, elke dag dacht ik het gaat wel goed komen maar steeds kwam het niet! Dus uiteindelijk de knoop doorgehakt (ook omdat hij 's nachts maar elke 2 uur bleef komen en overdag liefst de hele dag aan me borst lag en met een ander kind erbij is het echt geen doen) en ben dus dat flesje gaan geven om 9 uur en echt het werd beter! En nu ben ik bijna helemaal over op de fles en hij doet het super! Alleen hij heeft nu zo'n weekje dat ie alleen maar bij mij wil zijn, hoewel het steeds beter gaat!
Wow Sandro doet het goed op mama's melk Leuk he dat gebabbel. Roan kan het wel maar is net als met zijn lachjes erg zuinig ermee Hij kijkt liever heeeeeel serieus de wereld in