Hahaha, maar toch schijnt het zo te zijn dat je minder spieren hoeft te gebruiken om te lachen dan om serieus of boos te kijken!
Hallo! zow.. heb wat bij gelezen, maar er is weining blijven hangen, zieke dames sterkte! Ml.. dat klinkt echt niet goed.. rustig aan.. adem in adem uit.. een ZENN momentje <- die stond nog niet in de woordenlijst.. hier alles wel ok, net even stampot gemaakt voor vanavond, want ga vanmiddag op kraambezoek! heb er zo`z zin in.. stom eigenlijk, maar gewoon zo`n super mega schattig ukkie en ik maar tegen Novalie zeggen, gaan we vanmiddag bij DE baby kijken? want tjah.. zij is al groot natuurlijk
Nah ja zeg wat een eikels daar! Net als je MS je incompetent maakt zeg. Ik vind dit gewoon discriminatie!
hmm 6 tigs? Al tijden niet gezien.. ik weeg altijd 71 ongeveer.. nu 71.5 dus ben BIJNA weer op het oude gewicht, al heb ik het gevoel dat mn benen enzo wel dunner zijn geworden? mn broeken zakken af (die ik voor de zwangerschap aan had..)
hihi annoniem: Novalie is al groot! Ik ga vrijdag op kraamvisite bij een 3 weken jonger mannetje dan Chris (zij was 1 dag na mij uitgeteld....) Kwebbels: ik zou hypoallergene voeding nemen als je een flesje KV wilt nemen, maar ik weet niet of ik nog op tijd ben....Dit is nl lichter verteerbaar en in die zin minder afwijkend van BV. Vanmorgen even de stad ingeweest in mijn eentje met twee kids. Dat is toch best heftig. Ging even iets drinken bij de Hema omdat Chris wilde drinken, Nick aan tafel gezet in de kinderstoel, gooit bijna zijn hele dirnken over zich heen, Chris boos omdat er een boer dwars zat en allemaal mensen naar mij kijken....heerlijk....
Sorry maar ik ga toch zeggen dat de dokter het mis heeft! Voeden op tijd als je borstvoeding geeft is zwaar achterhaald. En echt een advies wat ze 10 jaar geleden gaven. Grote kans dat als je op tijden gaat voeden dat je je juist 's avonds geen melk meer hebt omdat je borsten niet genoeg gestimuleerd hebben. Enne stoppen is een beslissing die je zelf moet nemen, niet de dokter Je hebt er nu weinig aan maar je kleintje komt echt wel in een ritme. Wessel is nog harstikke klein. Hoeveel kleintjes zie je hier voorbij komen (fles of bv) die al een voorspelbaar ritme hebben? Volgens mij geeneen. En ik vind dat je het zo doet
dan kunnen we daar hetb gewicht en alles van de week ervoor en die week erin zetten en totaal afgevallen ofzo? weet alleen niet hoe je zo'n lijst maakt en bij werkt
Meisjes ik lees vandaag niet alles bij hoor, ben jarig vandaag en doe het lekker rustig aan. Het verjaardagskadootje van Joost viel in heeeeeele goede aarde: laatste fles gisteravond om 22.30 uur en de eerste vanochtend om 05.15 uur! \/
Ahh ook voor jou een dikke knuffel! BV is geen verplichting hoor! Als het niet meer goed voelt zou ik stoppen. Maar mocht je er toch voor kiezen om door te gaan, bv word steeds makkelijker hoor. Je kleintje gaat steeds sneller en effectiever drinken en zal vanzelf minder voedingen gaan vragen.
Ingrid wat is ziengs? maar succes morgen.... ik word vandaag nog gebeld voor een arbeidsvoorwaardengesprek....
yeahh.. dr ligt weer een dikke stinkerd op me te wachten! altijd bij mij byron heeft nog maar 2x een poepbroek aan getroffen.. t is gewoon niet eerlijk.