nou, ik ga er weer vandoor.. ff spul klaarmaken voor vanavond. ga lekker bij mn schoonzusje eten. haar man en christian werken allebei bij de aldi (wel een ander filiaal hoor), en als ze allebei koopavond hebben eet ik daar meestal. daarna moet ik weg, dus zij past ff op esmée en christian haalt haar daar weer op. dus al met al een gezellige avond! liefs wendie
have fun. ik moet weer hard werken vanavond hihi( trainen) dus voor mij is t pas relax time als ik om half 11 achter de buis zit
rustig aan hoor. wij zijn de wereld nog niet uit he, jeroen heeft namelijk die foto in zijn uppie gemaakt dus vandaar haha
onee.. het was niet het nk.. of nou toch wel? nou ik weet het niet meer.. veel succes in elk geval met dat waar senninha bij gaat kijken
haha zon stok. hihi. t heet twrilen en dit zijn de kwalificatie wedstrijden die zondag en 19 oktober gehouden worden. alleen wordt t wel erg spannend want ben nogal geblesseerd door mijn stok (baton) ze komen nogal eens hard terug naar beneden
twirlen ja wist wel hoe het heette.. maar wist niet of dat nou het zelfde was.. snap je hem nog? haha auw.. nou heeel veel succes! ik hoopvoor je dat je dr door komt!