Ik vind dat je het supergoed doet hoor! En inderdaad de voordelen van BV zijn aan jou niet besteed lijkt het wel Maar voor Wessel is het wel heel goed! Het schijnt overigens inderdaad heel goed voor de productie te zijn als je veel rust, dus vanuit hier geen tegenspraak. Maar ik leef wel met je meer hoor! Dikke knuf vanuit een fris en grauw Hellouw!
Weet je wat ik zo jammer vind... Gisteren sprak ik mijn nicht aan de tel en ik vertelde dat ik aan het overstappen was naar flesvoeding en dan moet ik nog verantwoorden waarom ik dat ga doen, en het stomme is ik doe het ook nog terwijl zij er niks mee nodig heeft! Daarom vinden mensen het denk ik ook moeilijk om te doen wat ze zelf willen omdat veel mensen een bepaald oordeel hebben dan! Niet dat jij dat heb hoor Niesje, maar ik bedoel dat jij gelijk heb dat je zegt dat BV geen verplichting is, vind het goed dat je dat zegt!
Ik wil wel meedoen met jullie Misschien stimuleert het mij (zeg ik terwijl ik een lekkere verse gevulde koek van de markt zit te eten )
he niesje, leuke draagdoek! ook erg handig lijkt mij. en een heerlijk koppie zeg lekker van die bolle wangen
Ik vind gewoon dat iedereen moet doen wat goed voor hen voelt. Het jammere is alleen dat ik heel vaak bv zie mislukken omdat arsten zo slecht zijn voorgelicht en adviezen uit het jaar nul geven. Ik kom trouwens heel vaak het omgekeerde tegen, dat mensen mij voor gek verklaren dat ik bv geef.
weet jij dan hoe dat moet? ben er nl niet echt zo'n held in in zo'n dingen. maar dan geef ik mijn gegevens alvast door, zal ik dan pb-en is dat makkelijker?
En het fv/bv gezeur zou altijd blijven bestaan.. hoevaak ik me wel niet heb moeten uitleggen, dat ik geen borst voeding WIL geven.. want dat is het beste bla bla bla (wat allemaal waar is) maar ik ging dr niet meer op in. Ik geef fv en daarmee klaar
Iedereen moet doen wat voorzich zelf goed voelt en dé tip: (weet hem niet meer letterlijk, maar t kwam dr op neer) luister naar adviezen en gebruik die die je kan gebruiken, en kieper de rest overboord* *bron: Lovelykids
Oke Voor de meiden die mee willen doen met ons afval clubje stuur mij een pb met je gewicht (als je dat wil tenminste) en jullie streefgewicht Als jullie dan elke week doorgeven wat jullie gewicht is en wat jullie dan zijn afgevallen dan hou ik de lijst bij, en hebben we allemaal een stok achter de deur! Is ook wel handig als we wat aanmoediging nodig hebben!
ja ik vind het ook allemaal gezeur, het is toch zeker je eigen keus wat je wil, heb het 4 weken volgehouden waarvan 2 weken met kolven, en toen was ik het zat, het kolven schoot niet op en aanleggen deed mega veel pijn dus wilde ik stoppen, en iedereen van je moet dan maar eens dit proberen en dan zus en dan zo. heb vanaf donderdag gezegd dat ik stop en overga op de fles en moet zeggen bevalt me prima. krijg allemaal rare gezichten te zien als ik zeg dat ik gestopt ben, alsof ik daar een misdrijf mee pleeg