Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Bij het record ben ik gestopt met tellen na 20x :cry: ....gisteravond ging het in 1x goed en nu dus in 5x. Al met al hoor je mij nu dus NIET! klagen!

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Meid wat fijn voor je dat je nu heel wat dingen duidelijk hebt gekregen voor jezelf!

3. kwebbels

Krentenbollen uit de koelkast? :confused: :)

4. kwebbels

Ohhh lag jij weer in de bosjes te koekeloeren :)

5. kwebbels

:)

6. kwebbels

Gefeli! Jij hebt hem :) God wat een spanning was dat zeg om terug te lezen

7. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0

De kinderbijslag ideaal! ;)

8. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0

20 x is ook niet best... knap van je dat je dat hebt volgehouden zeg volgens mij zou ik geflipt zijn!
    Maar 5 keer is dan nu helemaal mooi! ach en af en toe uitproberen zal nog wel gebeuren...

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ach ik ben van de week ook echt wel een keer geflipt hoor :rolleyes: .....maar weet je, boos worden heeft dus gewoon echt geen zin :rolleyes: . 2x zeggen dat ie moet gaan slapen en alle volgende keren niks meer (a la supernanny Jo Frost) werkt dus wel.....(hou maar in je achterhoofd......je weet maar nooit). Neemt dus niet weg dat het wel heel lastig is hoor, want na 10x heb je echt zo iets van .... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

10. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    Wat gaaf dat je zo goed zat! dat iemand zo'n kaartje nog verkoopt he!
    Mama heeft een leuke avond gehad dus... :D

11. kwebbels

Ja Simon is er nu net weer uit he :( Dat is echt dé lekkerste gewoon. Naja Jack kan er ook wel mee door. Maar MCdreamy(greys anatomy) is nu het aller lekkerst :) Al hoewel MCsteamy ook wel een lekkere vent is :oops:

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Daarstraks kwam ie wel telkens knuffelen.... "mama, neuse" en dan moeten we even neuzen, vervolgens 2 armpjes stijf om m'n hals "mama, kusje" en dan zo'n hele natte, lange zoen :).

Hij weet nu wel hoe die de aandacht moet vragen....vind ik zo leuk, nu hij meer woordjes achter elkaar plakt..... (mama, mama, kijs - mama, mama kijk eens) en als ik 'm niet begrijp of niet weet wat ie bedoelt, dan neemt ie me bij de hand en brengt me erheen/wijst het aan.
    Of hij wil inene 'sitte' (staat ie met uitgestrekte armen voor me en dan moet ik 'm optillen) en dan sjort ie aan m'n nek, net zo lang tot ik de kant op ga die hij bedoelt....

Ach eigenlijk is het gewoon echt een schatje (maar af en toe.....:D)

13. kwebbels

Sen gefeliciteerd met je 10000! :D

14. kwebbels

Een echte knuffelkont dus :) Gelukkig dat het al wat beter gaat met het in bed leggen!

15. kwebbels

Ja en achteraf voel je je ook nog rot ook als je boos word denk ik. En je komt er inderdaad geen steek verder mee. Lijkt mij ook moeilijk inderdaad.

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Nou mijn eigen 2 kleinste ventjes doen er echt niet voor onder hoor ;) . En mijn vent voor mij natuurlijk ook niet (dan kan geen tv-personality aan tippen :) )....maar Jack is idd wel een lekker ding (Simon vond ik niet zo geweldig)

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Daar is ie ineens mee begonnen idd ....nou ja en met slaan en schoppen :( . Hij heeft vanmiddag wel 4x op de mat bij de deur gezeten voor straf omdat ie bleef slaan en schoppen (fijn, naar school gaan :evil: ).

18. kwebbels

Ja mijn eigen vent is ook de lekkerste :D Oh simon vond ik echt wel geweldig..Mijn vent snapte er niks van, maar ja hij vind Madonna geweldig. :confused:

19. kwebbels

Ajjj dat is dan weer minder inderdaad. Naja hopen dat het een fase is die snel voorbij gaat :rolleyes:

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Da's idd waar.... dan schiet je uit je slof en 2 tellen later denk je: shit, dat was nou net nièt de bedoeling :rolleyes: . Maar ja, toont alleen maar aan dat mama ook maar een mens is ;).

Share This Page