Ja precies en ze zal nu zo n 6 kilo zijn ruim dus en ze krijgt 6 flessen van 150 dus dat zal wel goed zitten. Ze groeit goed en heeft goede luiers dus dat zit wel snor
Wat fijn dat het gesprek zo goed is gegaan! Ben heel erg blij voor je en hoop dat je het in ieder geval van je af hebt kunnen praten en antwoord op je vragen hebt gekregen! Ben je helemaal tevreden ermee? En dat er ook een reden is voor het feit dat je nog zo'n last hebt met bedgym enz! klinkt misschien raar maar is beter dan dat er geen aanwijsbare reden voor is...toch?
Voor zover ik weet mogen ze ook niet meer als 1000 cc per dag krijgen. Dat kan dus 5 flessen met 5 scheppen zijn of 4 met 6 scheppen. Ik geef nu 5 flessen met 160 water (doe altijd 10 extra water) en 5 scheppen en moet Ivy ook wakker maken voor de laatste voeding en dan drinkt ze ook meestal maar 100 cc op. Maar de voeding overdag ophogen is hier ook nog geen optie want ze krijgt deze nog lang niet altijd leeg.
Klopt maar brenden is nu op leeftijd dat hij wel langzaam richting die liter gaat waar ze op blijven tot ze 1 jaar zijn... dat is de hoeveelheid vocht die ze nodig hebben. Brenden krijgt 4 flessen met 210 en 7 scheppen...dat is dus 840 cc water...dat reken ik maar als vocht!
kan wel merken dat het weekend is iedereen is weg! nou ja ik ga zo hond maar uitlaten en dan op bedje! mannetje is naar het voetbal en ze hebben gewonnen dus zal nog wel niet thuiskomen!
Morgen gaan we trouwens samen uit eten en wat drinken! brenden gaat naar mijn zus toe! als afsluiter van mijn verlof!
slaap lekker dan maar. Ga ik me op mn gemakje verder vervelen. Duurt nog een uur tot het tijd is voor Ivy haar fles.
morgen loopt mijn zus een sponsorloop van 9 tot 16 uur... een actie voor pink ribbon! dus wel een mooi doel....
en dan gaan wij dus lekker uit eten...ook nog beetje voor onze trouwdag vorige week toen hadden we geen oppas!
Zo heb lekker spareribs gegeten Ga zo lekker in m'n bedje liggen, heb ik echt zin in. Hoop niet dat Mayron vannacht weer komt