Ik merk wel dat ie, als Yaron er is, moet wennen een beetje. Hij is niet meer gewend dat ie er vaak is dus is hij altijd een beetje uit zijn doen.
Nee maar hij past op als ik 's avonds moet werken. Maar ben vandaag, morgen en overmorgen vrij Maar hij komt Mayron Zondag halen zal m wel missen die kleine
Maar leuk is anders. We hebben het geprobeerd samen maar het werkte niet. Vind het jammer voor Mayron maar het zat er natuurlijk wel een beetje in... Was al zoveel gebeurd...
Jah als ie op het kdv zit bel ik al regelmatig naar ze haha... Maar jah nu gaat ie helemaal naar Spijkenisse Das wel ver
Maar owkee het is een goede voorbereiding voor als ie straks daar gaat slapen, want dat zal ook wel gaan gebeuren neem ik aan... Dan kan ik wel lekker ff los hahaha...
Jah ik heb echt mijn best gedaan maar het ging gewoon niet. En hij steekt ook gewoon heel anders als mij in elkaar. We hebben een hele andere kijk op het hebben van een relatie. Sjah.....
Da's wel weer lekker dan ja als je er eenmaal aan gewend bent dat ie soms ff een nachtje weg is. Ik had morgen zo graag naar een feest gewild van een tent waar ik vroeger veel kwam, maarja helaas.
' Weljah joh, het komt allemaal wel weer een keer dat je eruit gaat. Maar ik zit thuis ook lekker hoor ik hoef niet zonodig weg...