Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Pff, ben weer bij! Ik dacht echt dat jullie het vandaag wel rustiger aan zouden doen! :D

Maar Senn gaat morgen op vakantie.
    LK, ga jij ook nog ;)
    En waar is Anno Niem? Die is nu wel rustig?

Ik ga nu echt even troep opruimen hier in huis! Ik zal maar geen foto's maken :D

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies....

Sorry ik verwaarloos jullie nu al! En dan nu al een ego berichtje....(kan jullie nl. niet volgen en kep ook geen tijd om terug te lezen :cry: )
    Kep geen rust in mijn kont! Ik weet niet wat het is maar ben bloedchaggo en wat ik zeg geen rust ? !
    Op zich een redelijke avond/nacht gehad.
    Al kreeg Tygo tijdens de laatste fles (om 21:00 uur) mega krampen, ik lag al op bed omdat ik zoooo brak was. Dus ik ben met hem in slaap gevallen na een mega huilsessie. Om 02:30 uur werd Tygo weer wakker voor de fles...IN MIJN ARMEN! ja ja al die tijd dus geslapen met hem, gelukkig lag IK goed ingebouwd (incl. Tygo uiteraard) zodat ik niet kon omrollen en Tygo niet geplet...uit bed vallen of iets dergelijks...

Toen ik me vanmorgen hier meldde waren we net uit bed voor de 2e ochtend voeding, MAN wat was ik NOG STEEDS brak! Vervolgens KOTST ie mij en zichzelf helemaal onder en zit me vervolgens met een BIG SMILE aan te staren terwijl ik met mijn bosnegerinne (voor de nieuwe dames...ik heb kroeshaar) kapsel bijna in janken uitbarst want ik voelde dat het niet mijn dag zou worden.
    Meneer was vervolgens tot 10 min. geleden KLAAR WAKKER! Daarvoor nog ff gebadderd enz enz.
    Kom ik ER NU PAS achter dat zijn stoere "army - cargo broek" een 3kwart broek is? ? Op zich heel leuk hoor maar was ff schrikken want ik dacht hoe kan ie nou zo gegroeid zijn in 1 dag hihi.
    Achteraf vond ik al toen ik hem kocht...wat zitten de zijbroekzakken laag hihihi maargoed toen ik de broek enige wkn geleden bij hem aandeed tja was ie nog "klein".

Ik ga van het weekend ofzo ff zitten voor de lijst....mijn forummailbox zit al aardig vol hihihi

Nou chica's ga nu ff het huishouden doen, morgen krijgen we de wantstaltige irritante arrogante oom van Hugh op "Kraamvisite" met zijn vrouw die zo'n zeikstem heeft en hun 2 irritante net zo arrogant als hun vader, verwende @$%# pubers van kinderen. Dusssssssssssssssss het huis moet nu al aan kant want ze komen morgen om 11 uur en gezien ik al geen ochtend mens ben zit ik er dan ook niet op te wachten om nog es de boel te poetsen e.d.

Nou einde zeik bericht!
    Ik zie dat jullie de smaak alweer te pakken hebben qua kletsen want ik was gister geindigd op pag. 8 dussss DO I NEED TO SAY MORE ;)

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

remco had vakantie met de bouwvak dus helaas geen vakantie voor ons.
    het kan zijn dat we ergens in het najaar of voorjaar een weekend weggaan met die vrienden van ons en dan beiden in een huisje.

ik denk dat anno niem aan het uitrusten is van dat vele typen van gister of in ht ergste geval zal haar internet er misschien uitliggen

foto's van rommel in een ander zijn huis zijn altijd leuk, want dan weet ik dat ik niet de enige ben ;) :)

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Aaah Silla, knuffel van mij hoor...

Hier blijft ook alles maar liggen... Ik moet de keuken nog doen, stofzuigen, was ophangen en wassen en ik heb echt GEEN ZIN!
    Ben zo duf als een konijn...
    Kan iemand mij even een motivatiepraatje geven?

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    De was?

Hier is het klaar, althans voorlopig want heb er nog een paar die gedraaid moeten worden.
    Moet ook wel want anders heb ik niets om mee naar de camping te nemen. :p

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Misschien dat ik ter motivatie nog maar eens een bak koffie pak... Pffff....

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat heb ik een beetje met turnen.
    Was altijd een droom.
    Knuf voor jou.

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :) , mijn berg was twee keer zo groot. :p

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou jij hebt inderdaad je dag zeg. en dan van die heerlijke visite in het vooruitzicht. daar zou ik ook megachaggie van worden.
    doe het lekker rustig aan

o ja wil niet vervelend doen en je stemming verder beinvloeden, maar ik vraag het toch even.
    je weet wel dat het morgen al zaterdag is? ? ? ? ?

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Waar ken ik dit van. :rolleyes:

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Das dan wel weer makkelijk. :D

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga eerst even een fles maken dan lezen we weer verder.

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

sorry die moest ik mezelf ook geven, maar dat werkte niet en heb me toen maar aan mijn oren erbij getrokken. met als resultaat een was gevouwen daarna nog een was opgehangen en ook nog eens 1 n de machine gedaan

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Hey familie!

Hij is dicht! maar de 3000 pakken ze ons niet af :D

Hier weer een goede nacht gehad madam sliep van half elf tot half 7! ik zou zo bij lezen, want ook hier gaat het weer hard zie ik ;)

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

lekker ga ik ook doen
    pak er ook gelijk een broodje bij

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Als je het zou willen vragen graag.
    Mail het maar naar ons email adres.

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Of mij. :D

18. lovelykids

lovelykids VIP lid

ja jij zult precies hetzelfde hebben

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

we vroegen ons al af waar je was

20. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    daar hebben we dan wel 10 mnd de tijd voor hoop ik? of wil je het binnen een week? want je weet het daaag ons niet uit he ;)

Lee jij ook niet 250 :D t is te doen.. volgens mij hebben we de afgelopen 2 dagen 171 pagina`s gevult..

Deel Deze Pagina