Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    Nou dan ga ik er nu maar echt vandoor... ga maar op bed
    pieter is er nog niet dus hoop dat ik morgen wat aan hem heb als we uit eten gaan :(
    Weltrusten iedereen en voor morgen alvast goedemorgen! :D :)

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

grmbl, het was weer feest. May werd vannacht WEER om half 3 wakker :confused: en vanmorgen om 6 uur alweer :confused:
    WAT IS DIT! Er is niets veranderd hij slaapt al door vanaf een maand en nu in ene dit. Ik heb m net maar pap gegeven, denk dat ik dat nu iedere avond ga geven...

3. monkeylove

Hij heeft psies hetzelfde al ze in dit topic beschrijven. Slechter slapen, meer honger maat roch heel slordig eten. Zeurderig... Nou maar hopen dat het niet te lang gaat duren want deze sprong is neit leuk en kan wel 6 weken duren :confused:

http://www.zwangerschapspagina.nl/about76091.html

4. monkeylove

Aaargh dit werd ook geschreven :

Kan wel kloppen, er is een sprong met 19 weken, maar deze duurt lang, van 14 tot ongeveer 19 weken met 20 en 21 weken moeten ze dan weer het zonnetje in huis zijn.

Ff kijken hoeveel weken Mayron precies is...

5. monkeylove

13 weken en 4 dagen PFFFFFFFFFFFFFF!

6. monkeylove

dat duurt dus nog wel ff :(

7. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    o jeee vermoeiend, geef m ook zo laat als ik Genaro geef, mss helpt dat!

8. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    Kheb vanochtend getest, ZENUWACHTIG!

maar er kwam een controle streepje verticaal en toen leek t een horizontaalstreepje bij het teststreepje maar dat slaat nergens op, zal wel verbeelding zijn, nu issie gewoon blank, maar kdurf nog niet te juichen want mss ben ik gewoon te vroeg!

Klein vreugdekreetje dan JOEHOE

9. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    tis hier normaal toch spitsuur rond deze tijd?
    achja tis weekend, de meeste duiken nog hun bed in of zijn druk bezig met de kids.

nouja ben ik ook eens remi

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Vervelend zeg... maar misschien heeft hij idd dan wel last van een sprongetje. Ik hoop voor jou dat het niet te lang gaat duren!

11. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Als ik het goed begrijp heb je geen horizontaalstreepje en ben je niet zwanger? Super!

12. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Marin heeft van 22.00 - 7.00 uur geslapen. Heerlijk hoor!
    Eens kijken wat ik vandaag ga doen: de katten vertroetelen (dierendag), de was, Marin in bad, boodschappen doen, naar de juwelier en misschien op visite bij mijn ouders.
    Tijd om te beginnen dus! :D

13. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    geen verticaalstreepje iig!
    dat horizontalestreepje dat ik d8 te zien slaat nergens op na 10 min was hij echt helemaal blanco. het zo toch een verticaal streepje moeten zijn, dus zit voor nu wel goed!

14. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem

Drukke dag, maar wel leuke dingen! veel plezier!

15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Veraatje, ML, Kwebbels en Miss Sil goedemorgen. :D

ML ik begrijp dat May zich weer heeft laten horen vannacht. :(
    Karsten ook hij kwam om 0.10 uur en toen weer om 1.00 uur.
    Maar dat is mijn eigen schuld want ik wilde kijken hoelang hij door zou slapen na zijn fles van half 8. Helaas dus niet de hele nacht door dus dat doen we ook maar niet meer.

Miss Sil, ik begrijp dat je op dit moment negatief getest hebt?
    Fijn hoor. Over een paar dagen nog een keer testen als je nog niet ongesteld bent en dan weet je het zeker.

Ik ga nu gauw Karsten uit bed trekken want ik moet over 10 minuten weg op familiebezoek bij de broer van Niels, je weet wel die broer die niet mee naar het concert van Borsato wil. Heb er super veel zin in. :D :(

Tot vanmiddag na 14 uur want dan ligt Sven in het zwembad. ;)

16. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoi Allemaal!
    Hier een heerlijke nacht gehad! Indi ging slapen om 19.30 en kreeg nog een voeding om 22.00 ongeveer. En toen kwam ze pas om............................07.30! :D Ze begint het doorslapen een beetje onder de knie te krijgen. De hele week kwam ze pas om 06.30 (behalve 1 keer want toen kwam ze om half 5) Maar het word dus echt al een grote meid hihi! Zal ook wel komen doordat ik gister bij mijn ouders was. Daar is ze natuurlijk de hele dag geentertaind en geknuffeld door iedereen (wat ze overigens prachtig vond! Een dolle pret was het met al die aandacht) en ze was dus ook bekaf gisteravond. Vandaag ga ik boodschappen doen en naar de markt en ff langs bij mijn schoonmoeder.

17. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Miss sil; voor nu ziet het er dus uit dat je niet zwanger bent! Misschien van de week nog een keer testen als je nog niet ongesteld bent geworden!

Sen; veel plezier bij je zwager!

Ml, Rensie en AN veel plezier met elkaar vandaag :D

18. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    goedemorgen

ff leuk nieuws Dice heeft doogeslapen van 23.00 tot 8.30 :)
    de laatste fles krijg ik er amper in normaal krijgt hij die rond 12.30/22.00 maar meneer was met geen mogelijkheid wakker te krijgen toen mijn vriend het geprobeerd heeft ie 40 gedronken

hij wil steeds minder van de laatste fles terwijl hij om kwar voor 7 een fles heeft gehad

alleen jammer dat youame vancht begon te spoken
    maar min vriend is eruit geweest dus ik kon doorslapen

miss sil wat lees ik nu dacht je dat je weer zwanger was?

vandaag mooi weer ga strax met youame naar de kinderboederij en vanmiddag maar wat in huis doen :oops:
    heb er echt geen zin in

haha nou ga youame maar eens wakker maken
    fijne dag nog

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Voorlopig nog niet hoor...,.volgens mij pas als ze echt volledig met fruithap en groente begonnen zijn.

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Super toch!

Joost moet ik ook wakker maken, maar die lurkt die fles dus echt nog helemaal leeg :confused: .

Share This Page