Wat leuk jullie gaan meeten ML Rensie en Anno! Veel plezier, wonen jullie dichtbij elkaar? Ja ik w8 nog ff mijn volgende test af!
hier trouwens redelijk geslapen, rond 1uur sliep ik Genaro 00:15(btje laat) de laatste fles want was op msn met ML en toen heb ik m om 5:15 uit bed geplukt zat te jengelen en toen hebben we samen tot 7:15 geslapen.
Dat lijkt me nog het moeilijkste als je uit elkaar bent, je kind daar naar toe laten gaan, want dan ben je er zelf niet bij.
Nu is het moeilijk, maar als het straks een 2 jarig spookie is wat steeds loopt te rellen 's nachts dan ben je wel blij met een nachtje voor jezelf Hebben Michelle en Leroy eigenlijk nog contact met hun vader?
Hebben wij eindelijk ook een beetje rust op het forum Denk dat jullie nu aan het meeten zijn, dus veel plezier meiden, enne we willen natuurlijk een hoop fotootjes zien he
Wat een spookje! Denk je dat ie honger heeft dan? Misschien omdat hij nu bijvoeding krijgt? Ik weet nog toen Damian bijvoeding kreeg dat hij ook wat onrustiger was 's nachts.
Nee Michelle en Leroy hebben amper tot geen contact met hun vader Zijn vriendin houdt niet van kinderen en hij is dus gwoon een slappe hap