Kwam ik ook even voor kijken en of er nog meer nieuws is van Freesia. Ben niet echt lekker, heb nog steeds hoofdpijn. (Susanne ik ben er gewoon hoor morgen. ) Karsten heeft me ook al een paar keer ondergespuugd (een paar golfjes) en heb het idee dat hij ook niet lekker in vel zit. Ook heeft hij sinds een paar dagen spuitluiers. Vanmiddag ook weer tot halverwege zijn rug. Ik ga nu een paar dagen stoppen met de potjes om te kijken of er dan verbetering in komt zo niet dan weet ik in ieder geval dat het daar niet aan ligt. Heb ook al een week het vermoeden dat er tandjes aan zitten te komen en gaan gaan hier altijd gepaard met spuitluiers. Omdat ik morgen niet online ben zou iemand mij de pagina willen mailen waar de foto's van de meeting staan? Ik wens iedereen een fijne avond toe!
] Agossie kan dat nu al tandjes? Genaro spuugt ook af en toe wat na t drinken maar dat komt omdat ie zn fles van 200cc melk in 1 keer achterelkaar binnen 10 min wil opdrinken haha
Sterkte met je hoofdpijn! Tip van Veraatje: vroeg op bed, koud washandje op je hoofd en thocotholin smeren op je hoofd... dan is het morgen beslist over (moet Niels wel even vanavond/vannacht voor Karsten zorgen)
We zijn er nog lang niet en ik ga zo naar vriendenm toe op visite Maar eeeeh....hoe was het vandaag? Vertel! en foto's showen!
Lekker gegried hoor Ik zou gewoon WEER de pil nemen. Ik heb sowieso altijd een reservestrip voor dit soort gevallen.