ik had er ook weinig last van maar nu echt mega veel, en volgens mij zit er ook iets in, tenminste dat dacht ik te voelen toen ik nog wat creme erop deed
ja, is niet echt fris nee als die overal lopen. heb je dus wel weer contact met des (je zult het wel al een keertje verteld hebben maar dan heb ik er overheen gelezen)
Dat mag je vragen hoor..... Heb 't geloof ik op ons andere topic (toen we nog zwanger waren) wel al eens verteld, maar Patrick en ik schelen 20 jaar. Ik kan het heel goed vinden met de kinderen hoor. Ze lopen hier de deur niet plat want ze hebben natuurlijk helemaal hun eigen leven. Maar ze komen hier wel, en ze weten ons ook te vinden als er wat is. Vooral de jongste (dochter van 17) had wel moeite met de geboorte van Rick destijds ("papa, dat zal nooit mijn broertje worden "), maar ze hebben de kids nu wel geaccepteerd....en Rick is dus helemaal weg van zijn zus (de term half doe ik niet aan!) en dat vindt ze dan ook wel weer heel erg schattig .
bij de zeeman, een lichtblauw met een nummer op de zijkant van 1 mouw. heb helaas de digitale cam niet meer hier dus kan geen foto's meer maken
Dan is de druk in de aambei misschien wel heel groot of zo, en dan is het niet raar natuurlijk dat je daar mega last van hebt. Wel vervelend!
ja toen ben ik er niet veel geweest, ben toen eigenlijk op het forum gekomen toen ik volledig thuis zat en er ineens aan dacht dat ik me hier aangemeld had. dus heb toen heel veel gemist, ben er niet van het begin geweest
jaa ik woon in zijn huis en hij betaald huur en boodschappen en komt elke dag een paar keer binnelopen om Genaro te zien ( en stiekem mij natuurlijk )
ja dat denk ik wel, heb het elke keer maar uitgesteld omdat ik er toen weer geen last van had, en uiteindelijk had ik de dokter gebeld werd ik afgescheept door die assistente van dat ik maar eerst zo'n creme moest gebruiken iets van epi anal of zo, maar helpt voor geen meter