ja hij kan gelukkig ook lief zijn haha maar is nietvoor altijd hoor, want zolang ik hier woon kan hij geen nieuwe woning krijgen, hij zit bij zn moeder en als je wat gelezen hebt over wat ik vertelde over zn moeder dan weet je dat hij onderhand ramgek is geworden maar ik hoop dat ikw eer in feb ga studeren en dan kan ik snel een zelfst. stud. woning krijgen
Morgen een kraamfeest van een oud-collega van mij. Heb nog nooit een kraamfeest meegemaakt dus ben benieuwd. Ga alleen met Joost, Rick blijft bij papa en mag mee naar de hondenclub. Vandaag tijdens het winkelen trouwens met de kids op een terrasje gezeten. Joost sliep en Rick heeft lekker appelsap gedronken en de schuim van mama's cappucino gelepeld .
nee sorry dat heb ik allemaal gemist maar als je het niet wil vertellen moet je het niet doen hoor. wat wil je gaan studeren? ik hoop het ook voor je meid, je hebt het wel verdiend wat positiefs
ik heb het ook nog nooit meegemaakt. dus kan je ook niets vertellen. wel schattig dat rick de schuim eraf gelepelt heeft hihi
En daarna had ie nog lekker op de hondenclub rondgesjouwt, en onderweg naar huis bij papa in de auto zijn ogen uitgekeken! (dan zit hij in zijn autostoel op de passagierstoel)
Vandaag dus wat extra 1-op-1 aandacht met zowel mama als papa . En nog nieuwe kleren op de koop toe ook!
die heeft gewoon veel lopen stoken dus Des en mij en heeft me uitgescholden via de mail kan er nu wel om lachen, en nu nog kan ik nisk goed doen bij haar ben volgens haar onbeleefd, onbeschoft en onontwikkeld..ach ja als ze soms weer wat stuurd, sms/mail/oflinebericht reageer ik niet meer is het vervelends voor haar denk ik negeert worden studie..dat weet ik eigenlijk nog niet 100% ik denk SPH omdat ik al SPW4 heb gedaan maar ben er nog niet uit!