die film is erg onozel ik heb hem al een keertje gezien, moet je eigenlijk wel inzitten want anders is ie niet grappig
Ja bij mij zit ie dus op de achterbank en dan zit ie af en toe echt langs de passagiersstoel af te kijken of onder de hoofdsteun door, hihi. Hij kan wel met stoel en al voorin, maar de maxicosi gaat niet achterin (krijg de gordel er niet omheen ). Nu kan hij wel veel zien hoor, heb grote zijramen en de voorruit is ook megagroot, dus hij ziet genoeg! Laatst had ie dikke pret met een vrachtwagenchauffeur die naast me stond te wachten voor het stoplicht. En maar zwaaien naar elkaar en lachen....zo cute!
nee dat had ik net al in de gaten, vond er niet veel aan, en ja weer terug achter de computer volg je t helemaal niet meer
Wordt tijd dat de nieuwe sinterklaas speelgoed boeken komen, want die van vorig jaar heeft zijn beste tijd gehad .
toch een grotere auto dan hè, kun je tenminste ook nog wat lekkers meenemen als je boodschappen gaat doen .
me 2, heb wel wat in huis maar heb zin in wat ik niet heb. kheb zin in een lkkr koud blikje redbull en dove amacelli of hoe je schrijft