vond het kado-tje zeker leuk! novalie kan nu met ernie bellen! in haar ernie romper, terwijl ik dr voeten in het gips druk
Tygo gaat/ging rond 20:00 uur naar bed, dan maakte ik hem omstreeks 23:00 uur wakker voor fles en kon hem dan direct weer wegleggen en dan kwam ie standaard om 7:00 uur... De laatste dagen ligt ie al voor half 8 's avonds op bed en dan de fles tussen 23:00 en 23:30 uur maar om een 1 of andere rede (zal wel sprongetje zijn) komt ie om 6 uur...ff een speentje...dan weer speentje en weer en dan valt ie wel in slaap tot 7:30 uur maar ja IK ben dan wakker en om een 1 of andere rede begin ik dan continue te niezen en krijg een loopneus, heb ik altijd als ik wakker wordt weet niet waardoor het komt maar kep het al jaren muv tijdens mij zwangerschap : , maar goed slapen doe ik dus niet meer...
Fijne avond Kwebbels! Ga ook weer ff bank hangen kep nu het rijk alleen dus ff chillen voordat ik strakkies weer mama moet spelen hihihihi
zou ze zo even op mn comp zetten moest eerst ff kijken wat jij had gepost, omdat het anders misschien bijna dubbel is, en dat is zonde van de pagina vulling
ben nu net een half uurtje thuis! t was een hele onderneming hoor t gaat allemaal niet zooo snel haha