lekker hoor, Roan sliep ook weer verder na zijn eerste voeding om kwart voor 8, maar Damian was ook wakker geworden dus moest er alsnog uit.
Mag ik nog even jubelen? De weegschaal vertelde mij vanochtend dat ik eindelijk onder de 70 kilo zit! Whahoe! Nog 2 kilo verwijderd van mijn gewicht voor de bevalling (maar mijn droomgewicht is 62 kilo, maar het blijft nog wel even bij dromen haha)
Oja voor de liefhebber http://link.marktplaats.nl/198567448 Gekregen van mijn schoonmoeder en mijn smaak is het dus niet. Mag voor een zacht prijsje weg
Zo, de visite is weer weg. Mn 2 nichtjes van 5 en 8 wafren er ook bij dus dat was gezellig en druk. Ivy keek haar ogen uit met al die aandacht en was dus net ook doodmoe en huilerig. Ze ligt nu dus ook heerlijk te slapen. Heb het oude campingbedje van de meiden gekregen, dus das mooi handig voor als we in januari weg gaan.
hey meiden, Hier weer s even berichtje van mij! gister lekker met mannetje uit eten geweest en in de stad wat wezen drinken! was weer ouderwets gezellig! Brenden heeft het supergoed gedaan bij mij zus! Hetzelfde ritme als thuis dus lekker doorgeslapen! Hoe is het hier? Zijn er nog belangrijke dingen gebeurt? hoe is het met freesia gegaan? Liefs Nannie
iedereen is weg volgens mij dus k ga ook maar weer... leuke foto's van mini meeting! en een heel lief klets-filmpjevan marin!