Kijk dat is weer mooi meegenomen. Ik heb hier ook foundations liggen maar ik gebruik het 1 keer en dan kom ik toch weer tot de conclusie dat ik niet wil gebruiken
hier ook al een hang dag en eten word hier ook niet uigebrijd denk ik de vriezer is leeg en ontdooit, dus zou ook wel iets van ophaal worden
Ga lekker Vrijdagavond in Denhaag stappen, wel weer leuk ff lang niet gedaan. Moet alleen de volgende dag werken haah... Zal nog wat worden.
ja.. tussen dr rimpeltjes in.. heel soms ook onder dr oksel.. vind het wel vervelend, maar echt een oplossing is er ook nog niet, maak het altijd goed droog, en probeer dr voor te zorgen dat er zo min mogelijk melk in loopt.. maar je ontkomt er bijna niet aan..
Jah ga ik ook doen hoor ff kijken of ik Vrijdag Leroy ergens kan stashen, Michelle goes wel met de flow
ik had de deur weer eens half open laten staan, dus hij zat vol ijs, heb gewoon dingen die er al 6 mnd in liggen weg gegooid.. dacht niet dat ik ze dan nog op ging eten
Hm misschien maar even goed inspecteren ook strakjes of ze een smetplekje heeft al lijkt me dat sterk want ik droog altijd alles goed af en ik controleer er altijd ook wel op maar goed een extra keertje kan geen kwaad.