de avond ervoor wel.. als ik een kater heb.. dan uhh geef ik over.. en over en nog eens over.. om vervolgens nog eens over te geven.. tot half twee.. dan krijg ik honger (verder geen ervaring mee)
Hier speelde ik altijd met duplo. Mijn zussen hadden barbies maar ik vond ze alleen leuk om kapstertje mee te spelen. Bye bye barbie was het daarna
Nee is echt zo hoor, als je een kater hebt helpt vet eten echt. Spreekt de ervaringsdeskundige me zussie geloofte het ook niet maar toen ze het gegeten had voelde ze zich een stuk beter... En die kan wel wat hebben want dat is een feestbeest pur sang... Mahjah als je 2 flessen wijn en 2 flessen tequilla achteroverslaat
Bij mij niet word ik echt misselijk juist van, maar denk dat jij bedoelt tussen de drank door drinken. Ik heb t over als het al te laat is... Jah ook goed om water te drinken omdat je uitdroogt maar bij mij werkt t niet. Gelukkig ben ik al wat jaartjes kater vrij... Echt heel af en toe nog voor mijn zwangerschap dak met collega;s ff te gezellig een vrijdagmiddagborrel had
Ik was wel een echt poppenmoedertje maar ik klom ook in bomen en crosste over de kop met mijn fiets enzo... Van alles wat...
ik had een verbod om op "kleine" fietsen te fietsen.. omdat mn moeder er gek van werd elke keer met mij naar de dokter of tandarts te moeten
Hier niet de hele dag, en als het regende was het niet hard, daar laat ik me niet van weerhouden om te shoppen hoor