Kan het ook neit vinden van die mac, anders moet je ze ff bellen jullie vestiging en vragen of die acvtie bij jullie ook is
ik zou me ook even over die chineese kaart gaan buigen dus.. en jor wil bij de comp, denk niet dat ie met jullie mee kletst
nee bananen maak je mij niet blij mee, tenminste gebakken dan. Wat ik altijd lekker vind is de chinese tomatensoep.
Ik gaat er ook vanheen denk ik. Even manlief bellen dat ie naar huis moet komen want ik ga eten bestellen en me zus wou nog langs komen maar daar heb ik niet zo veel zin in eerlijk gezegd. Ik ga ook sporten dus.
En ik ga toch maar aan mijn boerenkool beginnen ben Dunya en Desie die film aan het downloaden, vind die serie ook altijd leuk...
bah moet morgen weer werken! zie er wel tegenop omdat er een heleboel veranderd is... Maar goed ben er dus morgen niet... dinsdag en woensdag moet ik ook werken! als ik 's avonds even tijd heb kom ik langs!
heb eigenlijk nooit een kater pieter baalt daar erg van want ik kan een heleboel zuipen zonder echt dronken te worden en dus ook geen kater. Heb alleen de hele dag daarna honger haha vandaag patatjes dus!