Zonder kokkie is het ook niet lekker. Wij komen ook altijd kokkie spul tekort. Hebben we nog chips, maar geen kokkie meer. Onze ene kat is ook dol op kokkie. Als we de chips uit de kast pakken, weet zij al hoe laat het is
winegums...die heb ik de laatste drie weken van mijn zwangerschap echt heel veel gegeten. vAnwege de hoge bloeddruk mocht ik toen geen drop en ik had toch echt behoefte aan iets zoet. De hele dag op bed liggen was al saai genoeg...
klopt! ah het scheeld, byron vind het niks aan met kokkie, dus die voer ik de overgebleven chips fleur is ook dol op de chips.. die loopt dan te schooien.. eigenlijk aso.. maar jah ik geef dr ook atijd wat, dus het is mn eigen schuld
Pfff.... is Frank altijd zo laat weer van het werk? Dan sta je er ook nog alleen voor. Hoe hou je het allemaal vol?
ik ook wel, was zoizo dol op alles met fruit smaak.. maakte niet uit wat hahaha. en dan is drop wel een goed alternatief al heb ik het aan de verloskundige gevraagd, en die heeft letterlijk gezecht "al eet je een zak drop per dag, of geen, het zegt niks over dat je hoge bloeddruk krijgt of niet (omdat ik bij jor dus ook een veel te hogebloeddruk kreeg op het laatst)"
och.. strijken sla ik over en vouwen doe ik gelijk, dus dan is het alleen nog maar in de kast gooien.
ja klopt, maar dat spuugt hij ook weer uit....plus dat de oppas dat niet trekt met nog 4 kids om haar heen om het op die manier naar binnen te werken. hihi 50 cc tegelijk, zou al blij zijn als er in elk geval 1 naar binnen ging...
okee.. dus dat werkt ook niet.. hmm.. trechter dan misschien? of uhh.. zon poffertjes ding? dan kan je even knijpen.. slikken.. knijpen.. slikken
In het weekend kom je zeker een beetje tot rust (sowieso op de dagen dat je niet werkt), want dan kun je natuurlijk wel gewoon bv geven.
Frank werkt 4 x 9 om op vrijdag thuis te kunne zijn voor de kids. en ja...doorbikkelen maar.... het gaat over....en dan is het heel leuk (denk ik)
ik zou zo ook nog een een fles gaan geven.. ze moest om half ach.. maar ze maakte er een rommeltje van, viel in slaap, dus dan nu zo nog maar even wakker maken, en kijken wat ze dr mee doet.