slaap lekker! enne je bent nog een jong bloempje hoor! maar ik voel me af en toe ook net zo'n wrak als ik wat later in bed lig momenteel...
en een beetje van jou haar op dr hoofd plakken een kunst moeder jou broek aan enzo zodat ie het verschil niet ziet!
en als jij nou gewoon thuis afgekolfde melk geeft? je zou toch denken dat ie het op een moment wel gewoon moet gaan drinken?
teminste ik denk dat als een baby echt honger krijgt, het natuurlijk is dat ie neemt wat hem aangeboden krijgt.. net als dat ze water drinken als ze echt dorst hebben.. dat prencipe
ja we doen ons best! ken de meeste tips hier helaas al van, al lukt dat ontspannen niet zo heel goed hier..
waarom wil ie het niet? omdat ie het niet kent? of gewoon omdat ie liever de borst wil? of weet je dat niet?
vond het op google.. echt verrot.. want 2 uren, dat is ook niet niks, dan ben je gewoon vrij, en zit je 2 uur met een kind aan je borst...
heb al eens 2 dagen achtereen bijna alleen flessen gegeven, maar dat hou ik 's nachts niet vol....ach hij zal het vast wel eens gaan leren
ik heb het idee dat de zuigtechniek er niet goed inzit en ja...het is verrot twee uur met je kind aan de borst, maar gelukkig slaapt hij dan daarna wel goed in de avond en heb ik nog wat tijd voor mezelf.
vast wel.. t is ook een heel andere manier van drinken volgens mij, teminste ik denk niet dat als je novalie nu aan de borst doet, zij het zou snappen
hmm.. misschien moet novalie het een keer voor doen voor hem! en dan denk ie maaar dat is leuk! dat scheeld nog een beetje..
denk het ook niet! maar goed...ik ga ook afsluiten en mijn kleine man nog even bedienen...slaap lekker voor straks