Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hb het gedaan idd :D ook dom van mij, want in het begin met het bijvoeden deden we het ook :oops:

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah, het meeste van de tijd is ie hier. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik, omdat ik zo opgefokt ben, ik ook niet altijd even fair tegenover hem ben. Maar goed, we hebben afspraken gemaakt. Morgen bel ik de dokter en hij neemt wat werk van me over in het huishouden en met Mayron (hij staat nu af te wassen) Voel me ook wel een beetje schuldig met mijn heftige reacties, maar op zo'n moment trip ik gewoon door :(
    Nu voel ik me wel owkee...

3. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    hier een die een kilo of 30 kwijt wil, ben ook al begonnen!
    met simpelweg te gaan ontbijten met cornflakes van kellogs en activia voor de extra stoelgang.dat laatste werkt echt!ben gewend 1x per 3dgn en nu 2x op een dag!

4. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    wat nemen jullie eigenlijk als begine gewicht? dat wat je net voor de bevalling woog of het gewicht van het moment dat je gestart bent?

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hhhmmmmm, Joost heeft vandaag ineens weer meer krampjes :cry: :cry: . :evil: :evil: :evil: :evil:

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ik zou ook wel mee willen doen met de afvalclub maar hebben hier geen weegschaal in huis dus zou niet weten wat ik nu eigenlijk weeg. Weet wel dat ik nog niet in mijn oude broeken pas dus ben nog niet op mijn oude gewicht. Als ik daar eenmaal opzit dan wil ik er nog 20 kilo af hebben. Zal eens kijken of ik ergens een goede weegschaal kan vinden, bij ons zijn die dingen altijd zo kapot namelijk.

7. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hihi dat hou ik zeker in gedachte! :D

Hoe is het met jou en de BI?

8. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    niks van aan trekken er zijn ook andere mannen zoals bv de mijne...die vond het maar wat prachtig/machtig toen ie eens mocht kolven/melken bij me toen ik nog bv gaf :) voor die genen die het gemist hebben mijn man is boer en mekt normaal gesproken koeien.....

9. kwebbels

Lee echt balen zeg van je werk! En inderdaad lekker bot zeg..
    Bloem; Hier is ook nog niet echt regelmaat met de BV. Ik weet ook niet echt hoe ik het moet creeren zeg maar. Hoe vaak Wessel ongeveer voor een voeding?

10. kwebbels

Ingrid heel veel succes morgen met je sollicitatie!

11. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    duh! 30 sec in de magnetron of in de flessewarmer en klaar is t flesje!

12. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nog even wat spam :p

13. Esmée ook hoor... Kan je mij ook zo'n mooi onderschrift maken? pb maar wat je nodig hebt van mij

14. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    daar kan ik me dan weer helemaal niets bij voorstellen, als het ergens nu niet aan linkt hier.....is toch echt heel anders als Chris aan mijn borst lurkt of Frank deze bewerkt....

Hier overigens van de week wel een genant iets. Ik was bij de orthomanueel therapeut om mijn rug weer recht te laten zetten. was op mijn slip na naakt. moest ik op mijn buik gaan liggen om behandeld te worden, sta ik op, is zijn behandeltafel nat....dat is nog niet zo erg...maar uit mijn boobs drupte het vrolijk verder op de vloer ....grrrr

15. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    sorry meiden even eerst een ego bericht voordat ik ga teruglezen..

vandaag heeft senna zijn eerste prikken gehad en wij behoren helaas niet tot de groep die nauwelijks iets merkt....vanmiddag echt zitten meebrullen van verdriet met hem! Hij was ontroostbaar en heb nog met consultatie bureau gebeld zo erg was het! Ze legde uit dat ze in een spier prikken en dat ze daar echt flink last van KUNNEN hebben! Dus wil geen onrust maken en hoop dat al jullie kleintjes tot de andere groep behoren! Ik heb zetpil gezet en na een tijdje viel hij al huilend in slaap...zelfs in zijn slaap huilde hij!

Hij was trouwens goed gegroeid hij weegt nu 5920 gram en is over de 60 cm zit flink stuk boven het gemiddelde maar wat wil je met een papa van 2 meter 2!

Ik ga vanaf volgende week starten met een speciaal afvalprogramma...en ik wil zeker 10 tot 15 kg afvallen! Ik ga dan wekelijks terug voor wegen en maaltijden die ik voor s'avonds meeneem dus ik doe mee met de groep! Ik ga nu even verder teruglezen!

xx nina

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    @Kwebbels:
    Mooie banner :D

17. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Lientje10 schreef:
    Dat ze niet begrijpen dat ik zin heb in al dat gedoe, dat het niet leuk is voor de vader, want die bouwt dan geen band op, dat je net een koe bent dan en dat soort dingen. Meestal nog wel wat anders verpakt, maar daar komt het dan op neer. (bijv. Vindt Roger het niet vervelend dat je BV geeft, dat is voor hem niet zo leuk natuurlijk en ook: je gaat zeker wel stoppen als je gaat werken, want met zo'n kolf dat is niks, dan ben je net een koe)

deze opmerking heb ik ook al vaak gehoord toen ik Nick lang bleef voeden....Frank vind het echt niet erg dat ik BV geef. Hoeft hij er s nachts niet uit....hij vind flesjes geven niet per definitie leuk, is niet zo van de verzorging. Op zijn papadag mag hij de fles geven en dat vind hij meer dan genoeg....en last but not least die band opbouwen....Nou dat doet hij wel op een andere manier....lekker dollen met Nick (en straks vast ook met Chris) Hier in elk geval gemerkt in de laatste weken van mijn zw.schap dat Nick echt wel een band had met papa, aangezien hij toen echt naar papa trok toen mama op bed lag....
    en dat koe voelen met een kolf...ik denk er maar niet teveel over na....maar heb toch altijd wel een voldaan gevoel gehad als ik weer voldoende had gekolft om Nick de volgende dag weer mee naar de oppas te geven.

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga er maar even eentje in een warm badje doen, misschien dat dat helpt :(.

19. kwebbels

Duikster gefeliciteerd met de mijlpaal van je kleine grote man!

Nina; vervelend zeg dat Senna zo n last heeft van de inentingen, ik hoop dat ie zich snel weer een beetje goed voelt!

Deel Deze Pagina