dat mobiel was echt een succes dr is bijna geen foto dat novalie niet naar boven kijkt als straks dr ledikantje staat, maak ik het mobiel daar maar aan
nou ik vond dat het nog wel mee viel dat niezen, maar ik zat in de stoel en mika langs me in het wipstoeltje voor de tv, dus hij kon me niet zien, was echt een heel zielig huiltje en heel hoog, kreeg medelijde met hem . hihi ja dan kunnen ze leuk kijken he, trouwens mika ging gister met mij in bad, en had er nog al wat schuim inzitten (zwitsal) en dan kan leon het niet laten om wat te spelen met dat schuim, heeft hij wat op het gezichtje gedaan in de vorm van een baard en een snor en haar gemaakt , mika keek echt van wat gebeurt er nu, zo grappig!
ahh.. heel zielig haha foto! vond ie dat niet vervelend? novalie begint al te proesten bij een druppeltje water op dr gezicht.. douchen vind ze wel leuk, maar niet met haar hoofdje dr onder haha.
heb de cam niet hier om foto's te maken leon heeft ze op de tel staan maar we krijgen ze niet op de computer. mika vind het heerlijk in bad, hij houd zelf zijn hoofdje achterover in het water, hij ligt dan echt te genieten
maar wie ze nou het leukst vond? ik weet het niet, volgens mij wil ze allebij.. Mayron om mee te feesten, en Jurre om weer bij te komen