haha is het zo? en ik maar hopen dat jullie het nog niet door hadden mn vader noemt me vaak eppie kleppie.. of essie klessie dus tjah.. ach stil is het bij en met mij bijna nooit
mijn rustige zoon? nee.. die hooor je niet en novalie kijkt er bij van wat LEUKK! die raakt in paniek als ze ons niet hoort haha.
ohw ja dat in valkenburg of waar was dat ergens. ja daar heb ik soms ook moeite mee om dat te verstaan dat is weer een heel ander limburgs als bij ons, daar gaat het meer richting duits, ken je de serie de hemelpoart, daar speelt ook een vrouw in die meer duits praat dan limburgs, die versta ik ook voor geen meter, daar zou ik geen gesprek mee kunnen voeren
hmm nee dat ken ik niet.. wat jij praat lijkt wel wat op (jaja ik weet het mag het niet zeggen) brabants
ik praat geen brabants, ik praat limburgs! brabant is veel anders, meer nederlands achtig en limburgs is meer fries maar dan het tegenovergestelde snap je
whahah.. ik zei toch al, ik mag het niet zeggen en of je op fries nou trots moet zijn nou ja.. het is te verstaan ik zou niet weten hoe ik praat ja ik lul als brugman maar zelf hoor je het niet haha.