ja dat doe ik idd wel vaker , moet ik alleen m'n emmer hoog wegzetten anders wordt het een waterballet
lekker zeg! denk dat ik dat ook maar eens ga doen, mijn moeder heeft er eentje lekker makkelijk en lekker dicht bij
Ik zie dat er veel geschreven is, ik ga eerst spammen en dan bijlezen! Marin met mijn jas van vroeger aan.
en een fles van tommee tippee? werkte hier wel toen ik nog bv gaf en ging afkolven.. de speen lijkt erg op een tepel...
mijn moeder heeft er ook een, maar bij het zwembad hebben ze zon tostie ijzer heerlijk, voor 5 euro, en dan lekker douchen, bodylotion mee kan dr echt van genieten.
Ik ga er een wakker maken en de fles geven. En dan is het weer tijd om Rick te halen! Misschien tot straks!
ik ga iemand wakker maken voor de fles als ie al niet wakker is, hopelijk drinkt ie wel iets, want is maar 2,5 uur geleden dat ie de fles gehad heeft
Och jeetje. Idd hij krijgt natuurlijk veel nieuwe indrukken te verwerken en daar kan hij natuurlijk heel veel mee bezig zijn. Succes ermee!