Dat had Indi ook Liesje, tussen 3 en 4 en dan gewoon weer om 6 uur ofzo.. Wat bij mij hielp was gewoon mij erop instellen dat ze de nachten nog kwam, dan heb je er minder moeite mee om eruit te gaan. En stel ze slaapt dan door is het altijd mooi meegenomen!(tenminste bij mij hielp het om te denken dat ik er snachts nog uit moest)
Het kan van de een op andere dag omslaan dat ze wel doorslaapt, helaas is er geen handleiding voor. Sven was pas 7 maanden toen hij doorsliep. (Niet om je ontmoedigen hoor )
Karsten moet nog voor de 2e set prikken maar als ik naar Sven en Maarit kijk reageren op deze prikken allbei hetzelfde, wat hangerig, verhoging maar dat duurde maar 1 tot 2 daagjes.
Hoe kom je daar weer aan dan. Zeker van vorige week dat de lift kapot was en je alles naar boven heb moeten zeulen.
Nou snachts gaf ik borstvoeding ( nu dus sochtends sinds ze doorslaapt) en een speen wilde ze niet. Dus ik kon haar dan ook niet sussen met de speen zeg maar.. Wel probeerde ik dan de laatste voeding zo laat mogelijk te geven (al hielp dat niet altijd). Misschien is het een idee om die voeding van tussen 3 en 4 gewoon af te bouwen (eerst 3kwart fles, dan een halve fles) of heb je dat al geprobeerd? Maar langzamerhand schoof Indi zelf de voedingen op. Op een gegeven moment kwam ze om half 5 (dus eerst had ze laatste voeding 22.00, dan 03.30 en 06.00 en daarna werd het laatste voeding 22.00, en toen 04.30) pas weer voor een voeding en dat schoof al snel op naar half6, half7 en nu dus zo rond half 8.