tjonge jonge, kunnen jullie dan geen klacht indienen of zo, en kunnen ze dan niet alles meteen nakijken zodat ie nu wel een paar jaar mee gaat ofzo? zoveel moeite is het toch niet. hmm volgens mij is het wel een leuk gesprek in de box
Ja ik geef ook de fles hoor.. dat ze af en toe een nacht dus geen nachtvoeding wil is een teken dat ze er mee bezig is om van die nachtvoeding af te komen hoor! Tenminste dat was hier zo. Af en toe sloeg ze een nacht over inderdaad..Dus dat is een goed teken denk ik
heb ik de laatste tijd ook errug vaak. het schiet me elke keer in de rug.. kan soms 's ochtends of 's nachts niet eens mn bed uit komen..
dat geloof ik direct want Rihanna heeft dat ook! normaal kan ik er goed tegen maar hiervan ga ik soms bijna van over mijn nek...blegh
ik moet Rihann ook regelmatig schone kleren aantrekken omdat dan alles eronder zit en de poep halverwege de rug
Ja inderdaad ja. Ach het kan ook wel van het bedgymen komen zit ik me nu te bedenken maar dat lijkt me sterk eigenlijk
Maar dit is echt water met een kleurtje. Ik denk niet dat het van de potjes is want die heeft hij al 4 dagen niet meer gehad.
nou dan wachten we het gewoon nog even af, laten we hopen dat ze idd ermee bezig is om er vanaf te komen
Ja vertel mij wat Nee het komt door dat de mensen die verhuizen die lift telkens blokkeren om er van alles in te doen en ook allerlei zware dingen tegelijk. En aangezien er weer een paar aan het verhuizen zijn hier Maar het is wel zielig want er wonen een paar oudjes die dus echt niks kunnen. Die komen al bijna niet vooruit met hun rollatortje Gelukkig is er wel weer een oude man hier die al die dametjes verzorgt met de post en boodschapjes enzo