ik ben er al helemaal vanaf.. het was errug snel op. maar dat hadden ze ook verwacht, want ik zat door de hb helemaal niet lekker in mn vel en dan kan het snel gaan...
Rihanna heeft zeker een hekel om aangekleed te worden tenzij ze haar aandacht helemaal bij de lollifant heeft die boven de commode aan de muur hangt
Oh dan kan je er inderdaad net zo goed een emmer onder houden Wij hebben Indi gister een fruithapje heeel erg verdund met water gegeven. 3 Hapjes ofzo, vond ze wel lekker haha
Wat leuk dat je je gisteren vermaakt hebt! Maar balen dat het nog niet goed gaat met Karsten, ik zou ook zeker de ha even bellen!
was ze eraan toe dan? ik wil het ook graag proberen maar mijn vent wil het sowieso nog niet zo vroeg hebben
Ik ben lekker klaar voor vandaag. Kattenbak is schoon Planten hebben water Alles is opgeruimd Tekeningen hangen aan de deur. 6 wassen gevouwen Beneden helemaal gezogen Tafels afgenomen
ik heb vandaag afgezien van wat boodschapjes op de terugweg van het CB nog helemaal niks gedaan...erg he
eigenlijk wel goed...ze huilde alleen heel even bij het 2e prikje maar wel zielig hoor... ze ligt nu te slapen en ik hoop dat ze er niet al teveel last van heeft