Weet ik eigenlijk niet, die ene heeft openhuis gehad dus die iniedergeval niet. Maar ook echt aso. Mensen zetten gewoon hun afval wat ze niet meer mee willen nemen in het vuilhok Laatst stond er een vaatwasmachine, banken, stoelen, computer. Dat hoort toch echt naar de vuilnisbuilt
Ja en die man is dus al bijna 90, echt een hele fitte man nog. Hij neemt ook altijd alle pakketjes aan van de mensen die niet thuis zijn haha De vorige keer ging ik een pakketje ophalen, moest ie eerst even kijken welke van de tig er van mij was
Nee hier helpen de schilderijtjes aan de muur dan niet meer. Maar ach het is een beetje een dramaqueen merken wij nu al hoor. Ook als ze hoest of niest, echt te erg drama gewoon
he veraatje, is rolia jou vriendin dan? die is namelijk vannacht bevallen van een meisje lieke. gisteravond om 10:49 postte ze nog een berichtje dat ze nergens last van had en dat er nog geen bevalling aan zat te komen en rond half 4 vannacht was ze bevallen
Ik heb geen idee of ze eraan toe was Gewoon proberen dan weet je het vanzelf. En we hebben het natuurlijk heeel erg verdund met water he Maar ik geloof dat ze het wel erg lekker vond. Maar goed ik probeer het volgende week nog een keertje..Af en toe geef ik haar ook wel eens een paar drupjes diksap. Vind ze ook wel lekker
hier alleen huilen met aankleden, vieze luier, moe of honger of slapen en dan speen kwijt raken (zoals nu)
Verschonen vindt Karsten niet erg maar uitkleden om in bad te gaan. Zodra het truitje en daarna het rompertje uitgaat dan is het brullen.
Ik voelde me heel slap doordat ik nog volledige bv gaf. Nu ik combineer heb ik dat niet meer gelukkig