uitkleden is niet erg hier en helemaal niet om te badderen maar uit bad en dan afdrogen en aankleden is een drama
Toen ik naar Den Haag reed gistermorgen was het ook echt met 2 handjes aan het stuur, er stond me een wind en door de regen zag je soms ook niet veel. En er stond me toch een partij water op de weg.
hij krijgt de borst op verzoek, geen idee hoeveel dus, zit geen peilglas op mijn tiet maar ongeveer 6 uur (vandaag kw voor 7) half 10/10 uur, uur of 1, uur of half 4, half 7, half 9, half 11....maar t varieert per dag... let er ook niet zo op, hij komt als ie honger heeft... kijk alleen naar eerste en laatste
Oh haha zo bedoelde ik het niet hoor dat jij het moest proberen! Wij vonden dat wij het gewoon maar eens moesten proberen snap je Je moet het gewoon doen wanneer jij vind dat het kan
dat vind ik erg vervelend autorijden...bah nee ik ben lekker thuis gebleven...kachel lekker aan en lekker tv kijken, laptoppen...enzenz
Keek ik altijd met mijn oma toen het een jaar op 10 geleden op de t.v. werd uitgezonden. We zaten allebei met open mond te kijken hoe lenig die mensen waren. Zei ze dat lukt mij niet meer hoor.
nee zo bedoelde ik het ook niet hoor... ik wil het erg graag proberen maar ik ben bang dat het te vroeg is...ze taalt er ook nog niet naar wat wij eten ze kijkt er wel naar maar trekt het niet bij ons uit de handen