INBRAAK! juli mama's, van harte met jullie prachtige wondertjes! geniet ervan want voor je het weet zijn er al weer 2 complete mama maanden voorbij(hihi, april - mei - juni - juli) heel veel plezier en geluk met jullie kleintjes! liefs een april 2008 mama.
Juli mama's gefeliciteerd! En voor de rest succes nog met de laatste loodjes! En geniet ervan want voor je het weet zijn ze alweer een jaar. De tijd vliegt echt! een juli 2007 mama
Hm ik mag hier nu ook meepraten maar blijf nog even op het andere topic Das nu nog even net wat gezelliger
Ola mag me nu ook officieel toevoegen hihhi. Maar net als mijn Buddy...blijf ik nog ff bij de anderen totdat we ALLEMAAL over gaan! hihihi Enne ik kan de ene al niet meer bijhouden laat staan 2 topics!
He meisje! Gefeliciteerd nog hihihi ook op 1 juli! Net als ML en ik! Hoe is de bevalling gegaan? Ben je lekker aan het genieten? Nou spreek je snel!
hey meiden wat is het hier nog rustig he... kon het eerst niet vinden maar ja even wat verder naar beneden scrollen... Hopelijk wordt het hier gauw wat drukker! Liefs Nannie
***INBRAAK*** Hier een april 2008 mama! Gefeliciteerd en geniet er lekker van want het cliché is echt waar: het gaat zo snel! ***EINDE INBRAAK***
*inbraak* Dag meiden, Hier een maart-2008-mama. Iedereen die al mama is geworden GEFELICITEERD! Geniet van deze bijzondere tijd. Ik weet zeker dat jullie net als ons heel veel aan elkaar zullen hebben op dit forum. Wij kletsen als maart-2008 mama's nu al een jaar met elkaar! Ik had een positieve test op 7-7-7! De tijd vliegt voorbij! Het gaat zo hard dat mijn meisje al in maat 68 zit! Waardoor ik helaas veel leuke kleertjes al kan verkopen. Als je belangstelling hebt voor kleertjes, moet je je e-mail adres maar even sturen in een PB. Dan mail ik ff foto's van de kleertjes die ik te koop heb. groetjes MJ! *uitbraak*
Hallo juli mama's Ik hoor een juli mama te worden, ben de 20e uitgerekend, maar van mij mag de kleine vandaag nog komen! Rommelt wel, ik dacht zelfs vannacht dat het begonnen was, helaas nog even wachten!
Nou Dames, Ook ik mag me hier melden maar ben zo aan het genieten van de kleine dat ik amper nog aan internet denk... Zal dus ook niet heel vaak te zien zijn maar probeer me wel af en toe is te melden..... Voor alle juli mama's...... Van Harte Gefeliciteerd en geniet ervan xxx Nance....
Gefeliciteerd allemaal! Ik hoop dat ik me hier ook nog mag aansluiten, ben op 1 augustus uitgerekend, dus de kans dat ik nog in juli beval is natuurlijk best groot!
Dag meiden, Mag me ook melden. Ben niet veel online op het moment. De kraamhulp is er nog lekker tot maandag en ik knap nu langzaam op van de ks. Met Mees gaat het hartstikke goed. Liefs, Christie
Hey meiden. Ook ik meld me hier... Kon het eerst niet vinden. Laten we eerst de andere meiden nog ff doorheen praten... Liefs Wendie
Meiden gefeliciteerd met jullie wondertjes. Ik ben ook een juli-mama maar heb mijn hele zwangerschap bij de "toekomstige" augustus-mama's geschreven. Ik hoop dat jullie net zo genieten als wij. Liefs Miranda