Niels kwam alweer met een wasmand vol. Die is hij nu aan het vouwen want ik ben Karsten de fles aan het geven. Het is maar beddegoed dus dat is zo leeg die mand.
Goeiemorgen iedereen ! Toppie die 3000 zeg ! Jullie hebben goed je best gedaan Heb hier nog niet alles bijgelezen, wel weinig maar 26 pagina's Las net iets over een draagzak, in de BabyBjorn mogen ze vanaf 53 cm en 3,5 kilo.. Demi was bij de geboorte 4060 en 53 cm dus die mocht er gelijk al in.. Al zit ze er nog niet echt comfi in, dus echt gebruiken doen we 'm nog niet eerlijk gezegd.. ziet er toch een beetje ongemakkelijk uit voor haar en wij vinden 't zelf nog wat eng.. Maar 't mag dus wel.. Zo ik ga eindelijk maar eens douchen hier, mevrouw slaapt en voor je 't weet is ze weer wakker
haha, nou gister op pagina 3001, viel mn internet weer weg! ongelovelijk.. maar ik ben naar bed gegaan, heb vanochtend opgeruimd,boodschappen gedaan.. t was mooi weer! En nu ben ik dr weer maar hier durf ik nog geen foto`s te plaatsen hoor haha.
ik doe namelijk een poging tot terug lezen, maar wil een van jullie ajb zeggen hoe jullie dat doen? want ik reageer op iets, en nu weet ik dus al niet meer welke pagina ik was :'(
In elk geval zag ik wat "nieuwe" gezichten, altijd leuk hoop dat jullie niet schrikken.. want als we los komen, berg je maar
He dames, ff een vraag. Krij nou net van iemand de opm erking of Ivy wel geneog voeding binnen krijgt als ze van 11 tot half 7 door slaapt. Ze vond haar nog wel erg klein om al zo lang te slapen. Is dat zo? Kan het kwaad. Ze krijgt als ze zo lagn door slaapt 6 flessen van 100 cc per dag. Denk dat ze er gemiddeld zo'n dikke 500 cc van op drinkt over de dag verspreid. Maak me nou gelijk zorgen of ik het wel goed doe.
Esther, ook 25 jaar, en doe woody woodpecker na.. tetedeedeee... 2 kinderen, Een zoon Jor(dy) van 8 en mn prinsesje, miss Novalie. Bij bijden opgewekt, en bijden krijgen de fles. Ik heb ook nog drie katten en een vriend..
Gister deed Novalie dat ook.. volgens mij krijgt ze wel genoeg binnen.. maar anders kan je altijd het cb even bellen, want ik twijfel of ze nou min 600 moeten drinken of niet. In elk geval wel lekker dat ze zo slaapt!
Goedemorgen Dames, pff het is te merken dat de oude topic gesloten is na 1 morgen meteen tig pagina's erbij om bij te lezen. Maar fijn om te zien dat zoveel dames van de oude topic de weg hebben gevonden naar deze. Maar misschien moeten het tempo tijdelijk wat vertragen, anders worden de nieuwe dames misschien wel moedeloos bij het zien wat wij allemaal posten....een soort gewenningsperiode de nieuwe dames voordat ze afhaken
als ik reageer en dat is geregistreerd dan klik ik bovenaan op die pijl die naar links wijst. je weet wel die van vorige pagina