Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
  2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Lastig als je je kleding nog niet past :( Ik pas ook al mijn truitjes niet meer (ja 1 wel trouwens) door mijn melkfabrieken. Anders schaf je een nette zwarte broek aan (bij c&a ofzo, kost dan ook niet al te veel. Of h&m) en dan kan je je laarzen wel aan want dan zie je niet dat ie een stukje open staat boven aan bij de rits ;)

3. kwebbels

MvP wat een gezeik zeg, pff. Ik was ook al aardig uit me dak gegaan geloof ik.

4. kwebbels

ok Indi slaapt dus ik leg der even in der bedje en dan ga ik me ff opfrissen! Tot later!

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Geeft niks: dankjewel buddy!

Gister was het lekker een rustig dagje zonder visite (mijn ouders buiten beschouwing gelaten). Dus lekker relaxed. Gisteravond lekker met Joost gekeuveld (Patrick was naar de hondenclub....mocht 'ie van mij, kon 'ie gelijk op zijn consumptiekaart ;) namens mij een rondje geven) want die had last van krampjes. Om 21.30 uur nog maar lekker in een badje gestopt wat wel hielp (of de krampjes waren reeds over) en daarna een fles en lekker gaan slapen. Tot 3 uur, toen weer een fles en weer lekker slapen tot 7.15 uur, weer een fles en weer naar bed....waar hij nu nog ligt :rolleyes: :confused: .

Zondag was het heel druk, Joost heeft de hele middag overal (zo'n 30 volwassenen en rondrennende en spelende kinderen) doorheen geslapen (lag in de box). Maar het was heel gezellig en dat is het belangrijkste. ;)

6. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ja daar zat ik ook al aan te denken maar eerst es ff kijken of ik wordt uitgenodigd enne wat mijn laarzen betreft...
    Van mijn 1ne laars is mijn rits stuk...waarschijnlijk heb ik me TE boos gemaakt en deze dus stuk getrokken :oops:

7. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Al met al toch een redelijk dagje gehad toch?!
    Nog wel een mooi kado gekregen van Patrick en de kids?

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Oei, veel sterkte....Rick is de laatste dagen ook erg peuterpuberachtig (hoezo 2?, hihi).

Maar nu heb ik sinds gister een hekje voor de trap naar boven (ik kon werkelijk nergens meer gaan, want hij kwam steeds achter me aan), en kan hem dus niet meer voor straf of om af te koelen op de trap zetten....Hmmm daar moet ik nog iets op verzinnen; iemand suggesties?

9. kwebbels

Godsamme slaapt Indi NET belt er zo n malloot van een callcenter grr dus ze schrikt wakker!

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Ohhhhhh lekker die BBQ heb ik ook wel weer zin in, maar ja ik heb me wel "aangemeld"... Moet trouwens wel me best doen om me ertoe te zetten, bovendien weet ik nog niet welke methode ik ga volgen maar goed...

Enne ik had ook 5 jaar bij mijn oude werkgever gewerkt en ging ook mijn ontslag indienen, vond het heel erg moeilijk maar was achteraf ontzettend blij want ik was echt toe aan verandering!

En in de smaak vallen om gewicht dat zal onzin zijn zeg.. Je mag er niet op afgewezen worden in ieder geval!

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Goh dus ze zijn in het buitenland ook vreselijk... Weet ik dat ook weer, dacht dat het alleen in NL erg was!

12. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou supernanny style :idea: ...
    1)Een matje bij Ikea kopen en deze in de hal neerleggen en uitleggen dat dat zijn strafplekje is;
    2)Mss een klein stoeltje en dan hetzelfde als bij nr.1
    3)Naar zijn kamer

13. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    :evil:
    Mss speentje en dan tukt ze mss verder?

Tygo heeft het ook wel eens maar valt vervolgens wel weer snel in slaap...

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Ohhh dilemma dilemma! Helemaal als je sollicitatie heb kan het vreselijk zijn als je niks heb om aan te trekken!

15. kwebbels

nee het is janken geblazen natuurlijk. En nu zit ze ook alweer te zoeken naar mijn borst terwijl ze 2 uur geleden nog een voeding heeft gehad :(

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Kaartjes voor het concert van Guus Meeuwis volgens jaar :D :D :thumup:

17. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik denk dat ik weer ga Sonja'en...daar ben ik toen ook wel wat mee afgevallen.

Tja ik ben al jaren toe om daar weg te gaan maarja ik verdien daar zo goed dat ik ook bang ben dat ik dat bij een andere werkgever niet ga krijgen :rolleyes:

En uiteraard zullen ze het niet zeggen dat ik niet aangenomen wordt vanwege mijn gewicht maar dan hebben ze wel een andere smoes hihihi.
    Maar goed zorg (ALS ik wordt uitgenodigd) dat ik zwart draag, goed in de make-up zit en laat mijn nichtje wel ff mijn haar fatsoeneren (ze is kapster)...

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Joost wordt nu wakker :D

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Naar zijn kamer vind ik 'm nog te klein voor.
    Een stoeltje/krukje of een matje zal het idd wel worden.....(kan 'm ook op de deurmat zetten ;) :D , die ligt er toch)

Nog effe over na denken, nu eerst Joost maar uit zijn bedje plukken!

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik duim in ieder geval voor je dat je wat hoort!

Share This Page