Ik zet Lisette in de hoek van de kamer, ergens waar ze de tv niet kan zien of met dingen kan gaan spelen!
Duhhh idd de deurmat (stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb )...zou er op regenachtige dagen wel ff een handdoekje opleggen hihihi. Nou meis ga snel Joost in de wandelwagen en ff sjesen naar de supermarkt voordat ie weer voor zijn flesje komt! Succes
Hmmmm dat "Chillen op mijn billen" dagje verloopt wel ietwat saai hihihi. Ik ZOU evt. de was ff kunnen opvouwen en opruimen Ik ZOU evt. toch maar ff naar de super kunnen gaan Ik ZOU evt. boven wat gaan kunnen rommelen Maarja DAAR HEB IK DUS GEEN ZIN AN
Je zou zeggen van wel, maar goed moet het eerst allemaal ff zien. Tevens ben ik bij mijn huidige werkgever leidinggevende geweest en vandaar dat het ook hoger geworden is. Ik ben daarna niet echt teruggevallen in salaris maar ben alleen wat minder gaan werken en straks werk ik 3 dgn dus ga ik ook al flink achteruit. We wachten gewoon af... Kep de 1ste stap gezet hihihi. Oh begint er volgens mij weer 1 wakker te worden hihihi. Hij was nl. om 10 uur weer als een blok in slaap gevallen.
Nou ja je kan altijd gaan horen wat anderen je te bieden hebben, ik zou zeker gewoon rond blijven kijken, is denk ik wel iets wat je altijd kan doen! En met solliciteren neem je nog geen ontslag natuurlijk...
Ik geloof dat ze deze bij de hema weg heeft... Maar die had ze al heel lang geleden gekocht.. In de hoop [-o< dat het een meisje zou worden Maar je zou nog kunnen kijken of ze hem nog hebben...
moest even zoeken maar heb hem gevonden. 't was bijna een week geleden dat ik het epost had, maar hier nogmaals
tape is toch makkelijker, want nu hoef je niet meer te blijven staan. wat vor tape is het dan haal ik gelijk een rolletje
ooo wat erg, ik zou me doodschamen geloof ik. en dat terwijl je er niks aan kunt doen, maar toch. keek die therapeut toen niet raar?
wie plaatst hem bij jou? de ha zonder verstand? wat je vraag betreft volgens mij wel anders vraag senn is