zeker, en een vrolijker kindje ook.. dat is voor iedereen leuker natuurlijk. ik zou het ook zelf wel betalen, maar vroeg het me gewoon af, omdat het niet echt medisch is lijkt me. (al heb ik er geen verstand van haha)
uhmm.. ik heb ook nog gewoon hema 2 voor 2,95 spenen.. en iets van de euro shop ofzo (zat in het 10-dagen pakket) die zijn wel fijn die zijn wat kleiner.. difrax? heeft die ook geen fopspenen?
het valt onder alternatieve geneeswijzen en die worden wel vergoed, of in ieder geval gedeeltelijk maar dat zeg ik, als het helpt is het mij heel veel geld waard hoor!
nu maar hopen dat ze je snel terugbellen hier helaas nog geen bericht van felicitas, ben wel benieuwd naar wat ze deze keer te zeuren en aan te smeren heeft
Dank je wel Ik ga gewoon verder op mijn manier. En dat is dus een beetje van wat de dokter zegt opvolgen. Wessel dus niet om de haverklap aanleggen, want hij heeft ook dondersgoed in de gaten dat hij maar boeh of bah hoeft te zeggen dat hij weer lekker bij mama is wat een leven heeft ie toch 8)
dat hoop ik ook, want als het zo doorgaat wil ik niet wachten tot de afspraak van volgende week de pakketten wat ze aan te smeren heeft zijn best wel leuk maar ik vind ze te duur
oke. " kan ik me helemaal voorstellen, t lijkt mij mega zwaar, en helemaal om dat je ukkie er natuurlijk ook niks aan kan doen. en dan toch "rustig" blijven.. petje af!
nog steeds stront verkouden en ben dus niet de enige alleen morris is echt weer richting de betere kant aan het gaan. verder zijn ze alledrie dus jengelig en de oudste 2 hebben momenteel oren die buiten werking zijn. dus erg gezellig momenteel. heb de mantra nu op mijn elektronisch kladblokje opgeslagen, dus als je hem echt vergeten bent dan gef maar een gil, maar voor nu wist je hem nog prima. nu weet ik waarom mensen flaporen hebben! die hadden dus een moeder met speen en elastieken
het is idd niet makkelijk en helemaal 's nachts niet en dan moet je er nog een vent bij hebben die chaggie wordt van slaaptekort en er ook nog bij ligt te mopperen midden in de nacht
Hier was Wessel alweer rond 1.45 uur lawaaitjes aan het maken ben daarna weer in slaap gevallen en uiteindelijk kwam hij om 3 uur. Dus hier ook weinig slaap Geniet van je chill dagje
jakkes.. jor is ook verkouden, zou het weer eens rond gaan? verandering van het weer.. hmm.. oren die buitenwerking zijn handig! succes met ze
oww nog een ps-je, die tape koop je gewoon bij de kruidvat, EN die werkt ook gewoon om mondjes dicht te plakken (t is maar een tip )
Lee, wat zijn dat voor acties op je werk zeg... Dat zijn toch geen uitspraken Zulke dingen zeg je gewoon niet... Anno niem, zo te zien werken pleister en elastiekjes wel.. Nietjes gaat me toch echt te ver. Misschien toch maar eens proberen bij Mikayla want zij wil op het moment haar speen ook niet meer.. Lee, wat een leuke foto van Sandro, wat een scheetje... Niesje, wat een leuke foto in die draagdoek.. Duikster, wat fijn dat je grote kleine mannetje op het potje heeft gepoept.. Hopelijk gaat hij dit nu vaker doen.. Liesje wat fijn dat Rihanna zoveel is aangekomen in twee weken en leuke avatar... Knuffelkonijn, leuk truitje wat esméé heeft gekregen.. Moesje, dan hoop ik dat het bij Mikayla ook haar sprongetje is, want hier word ik toch wel moedeloos van.. ML, leuke foto's van Mayron... Nina, wat vervelend dat Senna zo'n last had van zijn prikjes, ik hoop voor jou en voor hem dat het nu weer over is... Tot zover terug gelezen.. Mikayla heeft nog steeds haar huilmomenten en ze wil niet in de box, niet bij mama, ik word even helemaal tureluurs.. Ben blij dat ik vanaf even de deur uit mag zonder de kleine meid.. Zul je zien dat ze bij papa de hele avond rustig is..
Arme jij vervelend dat ie dan ook nog gaat lopen mopperen. dan word je er helemaal niet vrolijker op. huilt ze echt 24/7? of heeft ze smiddags nog een momentje dat ze slaapt?
nou ze slaapt nu heel even maar niet diep..dus die kan zo elk moment wakker worden... zoals afgelopen nacht heeft ze de eerste 3 uurtjes wel goed geslapen en vanaf 2 uur 's nachts tot vanmorgen vroeg helemaal niet meer en wij dus ook niet
daar heb ik ook geen id van, maar dan lijkt me wel dat de armpjes lekker warm blijven dan zonder mouwen toch? moet morgen om 11 uur bij het cwi zijn , kan na mijn verlof niet meer terug bij mijn oude werkgever, ze hadden geen uren meer voor me zeiden ze. heb eigenlijk nog geen zin om te gaan werken dan, wil het liefst nog eventjes lekker thuis blijven. , maar hoe pak ik het aan bij het cwi dat ik niet voor maart hoef te gaan werken?
het scheelt het is nu tijd voor een broodje en dan gaat er 1 in bed de ander wil niet meer en anders slaapt die 's nachts ook niet meer. dus heb dan al aardig wat rust wat dan mag ze van mij schommelen of knutselen en dat kan ze min of meer alleen en zo heb ik dan ook weer wat tijd voor sam.
jemig.. hoe houd je dat vol! want dan word je toch helemaal oververmoeid. ik wil wel een middagje oppassen hoor.. kunnen jullie even slapen.