Roan zit de laatste avonden ook vastgeplakt aan mijn borst Ik zet m verstand maar op nul en lig dan lekker op de bank tv te kijken, heb ik wel een goed excuus om mij door dennis te laten bedienen Maar het is wel irritant, maar 's nachts daarentegen amper last van hem, meestal 1 nachtvoeding en hij ligt zonder problemen in zijn eigen wiegje.
Nou met veel vieren en vijven is het dus toch gelukt en idd ga lekker genieten van je mammietime... Hier is er ook weer 1 in slaap gestort en ik ben het niet
hmm.. ik woog vanochtend 71, dus eigenlijk ben ik al op gewicht.. maar jah, dat weten jullie niet dus ik schrijf me in voor 120 kg, en streefgewicht 70 voor de sponsers.. 43.67.89.56. (je mag ook in een keer het volledige bedrag overboeken ipv elke kilo 10 cent, doe ik niet moeilijk over )
Heb je nu geen last van dat je daardoor tijd te kort komt voor je oudste? Of zit Roan overdag neit zo vaak aan de borst? Dit was voor mij wel echt een groot struikelpunt... Maar ja Marcus zat elke 2 uur soms 1,5 uur aan de borst!
70 kg... Kan me niet eens meer heugen hoelang het geleden is dat ik zo licht woog... Denk dat ik nog een begin 20er was
Erg he, dat heb ik nou ook en ik ben midden twintiger pffff.... Ooit in een ver grijs verleden (laten we zeggen ongeveer 7 jaar geleden) woog ik nog 57 kilo.... Nou dat hoef ik ook niet meer te wegen maar voor de zwangerschap van Lisette woog ik 69 kilo en daar was ik best tevreden mee, na Lisette heb ik nog een poosje 74 gewogen maar ja nu sta ik weer keihard op 93
Zo... PPPPPFFFFFF...... Ik wil even zeggen, petje af voor de mama met de huilbaby... (Ben even de naam kwijt sorry ) Vandaag en gistermiddag heeft Mikayla bijna niks anders gedaan dan huilen.. Werkelijk niks was goed.. Dus heb ik vandaag even een potje mee zitten janken, want ik wist het echt niet meer.. Heb alles nog een keer nagelopen.. schone pamper, eten had ze net gehad, even in de box (huilen), op de arm (huilen), met mama mee naar de douche (huilen), dus toen in bed gelegd.. Ik ben zelf gaan douchen, zodat ik haar niet zou horen (erg hé!, zou ik normaal nooit doen, maar zat er echt doorheen) Daarna heb ik haar nog een paar keer gehoord, maar nu is ze stil.. Misschien toch teveel prikkels beneden? Terwijl ze gister tussen de schreeuwende familie (ze praten nogal hard ) wel heeft geslapen de hele tijd! Ik heb het gevoel dat ik mijn eigen kleintje nog maar heel slecht ken.. Ben ik daarin de enige? Of zal het ook komen door die toestand met mijn broertje? Dat Mikayla toch voelt dat mama anders in haar velletje zit?
Ik ben ook nog begin 20 haha. maar ik vind de prijs dat jullie je streef gewicht halen! en ik ga aan moedigen.. Ik heb ook een speciaal bedgym-afval programma opgezet (samen met mn vriend) dus wie geinteresseerd is? t werkt prima alle spieren komen aan bod, en je man wil je graaag er bij helpen.. dus iedereen blij
dat was ik! het is inderdaad niet makkelijk en soms heb je de neiging om gewoon de deur dicht te doen zodat je het gehuil maar niet hoort... het huilen staat mij zo onderhand ook nader als het lachen moet ik eerlijk zeggen (type ik nu met tranen in de ogen...he bah zo ben ik anders nooit)
babies voelen dat perfect aan.. als ik me gespannen voel is Novalie ook onrustig.. heel vervelend. t kan ook zijn dat het juist te stil is? als ze gewent is aan veel geluiden enzo? dat het dan als er niemand is gewoon te rustig is in huis? radio aanzetten ofzo wil dan wel helpen (hier teminste, als ik de direstraits aan zet en mee brul.. dan word zij stil. maar wij zijn ook een gek stel )
Het kan idd zijn dat ze jou spanning voelt en dat ze mss ook nog een beetje van slag is van gister...sterkte meis
dat bedgym wil ik wel maar ik durf nog niet...mijn litteken is nog erg gevoelig en ik heb inwendig nog een hechting
hihihi Maarre kep nog een "blessure" dus helaas ben uitgeschakeld voor dit programma (al zou mijn mannetje er erg open voor staan hihi)
die spieren train ik al regelmatig aangezien de bedgym er nog niet inzit...(letterlijk en figuurlijk )