tja, ik denk dan als ze trek heeft meld ze zich echt wel lijkt me. Ze was ook goed gegroeid toen ik vorige week bij het weeguurtje was, dus het zal wel goed zijn denk ik. Donderdag moeten we naar de cb-arts, dus vraag het dan gelijk wel ff.
Ik tel vaak niet eens de hoeveelheden en de flessen die Mayron drinkt... Hij groeit netjes in verhouding met zijn gewixht, heeft plasluiers, poepluiers en is tevreden... Ik gebruik mijn "mamagevoel"
denk dat het wel meevalt. maar er is een formule voor. je doet 150xlichaamsgewicht en dat deel je door het aantal flessen en dan zie je wat ze hebben moet. maar hou de luiers in de gaten. zolan die goed gevult zijn valt het allemaal wel mee
Haha jah ik zal eens aan mijn moeder zeggen dat t zo'n snorkel is, kijken wat ze zegt, dan meld ik hier wat ze zei
Wij hebben er een van babyBjörn en daar mag Isabella nu al in. Handig voor de wekelijkse vuurwerk avond.......
Zo, daar zijn we dan in ons nieuwe topic. En alweer lekker wat pagina's erbij. Net weer kraamvisite gehad. Alles prima hier. Danique heeft een mama een rustig nachtje gegund en ik voel me lekker uitgerust. Gisteravond had ik kassa dienst in de feesttent. Ik was om half 12 thuis met knallende borsten en ik heb zowaar 150 ml gekolfd. Gelukkig begint het kolven nu ook goed te gaan. Roger was met Danique in bad geweest. Vond dat best knap helemaal alleen. Dat heb ik nog niet gedaan. Zo nu ga ik ff lezen. Groetjes, Lientje
hier is het nog zonnig, heb novalie ook in de tuin gezet (te drogen) hoop dathet ook even zo blijft eigenlijk..
ZXe heeft geen megavolle plasluiers, maar de luier is wel elke voeding nat en zo 2 keer een poepluier. Is dat goed? Mn mamagevoel zegt dat het goed met haar gaat, maar vertrouw mn mamagevoel nog niet zo omdat het nog zo nieuw is.