Wat dacht je ervan om ff zel bij te trekken! Zet een kop thee, pak een boek of tijdschrift, zet de radio (zachtjes) aan en ga ff chillen!
Meid wat naar voor je van je oma! Maar gelukkig herkent ze jullie nog wel, lijkt me vreselijk als ze dat niet meer zou doen! Mijn oma is helaas overleden vlak na Lisette d'r geboorte, echt het was zo tegenstrijdig ene kant was ik blij en de andere kant intens verdrietig want mijn oma was er niet meer en het was zo plotseling en onverwachts! Ik ben er nog kapot van zo'n impact heeft het gehad zo kort na de bevalling! Ik hoop voor jou dat dit hele gebeuren niet zo'n donkere wolk zal zijn... En ik hoop ook dat je oma weer een beetje opknapt, is voor iedereen beter!
helemaal mee eens! of zelf even lekker het bed in.. t is toch regenachtig rot weer. (hier teminste) die bad kamer is er morgen ook nog wel..
Hahaha reken maar van: JA! En zo zie je maar dat vrouwen die last hebben van hormonen ook een geweten hebben
hehe.. ach het valt ook niet mee.. eerst zwanger, dan bevallen, ontzwangeren (sommigen) weer aan de pil.. teminst ik kan dr erg slecht tegen.. zou ook blij zijn als straks alles weer gewoon is
welke loesje ik ook nog even met jullie wou delen (heb hem zelfs op mn prikbord gehangen, nog een dag mantra van me haha) FEESTJES Het is de kunst een feestje te herkennen in de sleur van alledag en hem daar dan uit te redden
Maar goed ook, want die kerels ontkomen er maar mooi aan als je die nesteldrang heb... Tenminste die van mij moest overal met zijn tengels afblijven! Hij moest zelfs de hele douche droogmaken als hij klaar was en ik ging ook checken of ie het gedaan had, zoniet ging ik het doen en ik mocht eigenlijk niks meer doen op het eind door het litteken wat aan het trekken was