herkenbaar.. arme byron, maar bij mij is het eigenlijk nog niet over.. ik weet niet wat het is, maar ik ben ineens een huismiep aan het worden die alles keurig bij houd.. misschien omdat ik bang ben dat het versmeert. én omdat ik als ik "chaos" in mn hoofd heb, ik graag alles overzichtelijk wil hebben om me heen.
Met een tandenborstel Silla? Ik stond onder de douche en ik zag gele aanslag tussen de tegels en die heb ik me er toch tussenuit staan boenen met een schuurspons hahaha vergat helemaal dat ik stond te douchen hahaha
nee? weet je het heel zeker? jij bent niet een keer stiekem dr uitgegaan om nog "even" dit of dat af te maken?
Ik mag niks doen door het herstel van de keizersnede, maar moet zeggen op een zeker moment heb je geen eens zin meer om schoon te maken... Best jammer... Moet weer ff in het gareel komen dan kan ik ook weer huismiepen...
ik ook! de voegen van de douche was het laatste wat nog moest gebeuren in huis.. voor de rest van alles klaar, kan niks bedenken wat niet gedaan was, en ik moest dus maandag ingeleid worden ivm hogebloeddruk, ik zou het NIET doen, zelfs beloofd dat ik ze NIET ging doen. maar maandag ochtend waren die voegen toch echt wel gedaan
t probleem is bij mij als het TE vies word, durf ik er niet meer aan te beginnen.. dus houd ik het liever bij haha
Nou ietsjes...ik doe nu meer in huis dan voorheen, maar dat komt omdat ik nu ook niet "werk". Maar was er altijd errug makkelijk in hihihi Ik weet niet meer hoe laat Tygo zijn fles heeft gehad
het woord KEUKEN noem ik ook maar niet volgens mij heeft de helft van de juli-mama`s een glimmende keuken gehad ipv wie is er bevallen was het wie heeft nu dr keuken gedaan?